کد خبر : 1834145 | 27 تیر 1401 ساعت 21:25 | 42.2K بازدید | 7 دیدگاه

تبِ PSG در ژاپن؛ پاریسی‌ها یک کشور را به هم ریختند

ژاپنی‌ها از اردوی باشگاه پاری‌سن ژرمن در این کشور به گرمی استقبال کردند. استقبال ژاپنی‌ها از حضور ستاره‌های بزرگ این تیم فرانسوی شگفت‌انگیز بوده است.

تبِ PSG در ژاپن؛ پاریسی‌ها یک کشور را به هم ریختند

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در اردویی که در ژاپن برگزار کرده با چنان استقبالی مواجه است که تا کنون برای استقبال از ستاره‌های بزرگ موسیقی سابقه داشته است. امروز دوشنبه چیزی نزدیک به 13هزار هوادار ژاپنی در محل تمرین پاریسی‌ها جمع شدند تا از نزدیک شاهد فعالیت ستاره‌های محبوب‌شان، مسی‌، نیمار و امباپه باشند.

تمرین امروز PSG که با حضور مردم برگزار شد با حضور پرشور هواداران ژاپنی همراه بود. رسانه‌ها حالا برای اشاره به شور و شوق ژاپنی‌ها از حضور ستاره‌های پاریسی از اصطلاح "تب پاری‌سن ژرمن" استفاده می‌کنند.

1727963

پاری‌سن ژرمن دیروز برای برگزاری یک تور 10 روزه وارد ژاپن شد. بازیکنان PSG امروز بار دیگر شاهد محبوبیت بالای خود در این کشور بودند. تیم پاریسی بر اساس تخمین‌ها در ژاپن نزدیک به 6 میلیون نفر هوادار دارد.

بازیکنان PSG دیروز که در فرودگاه هانه‌دا به زمین نشستند با حضور صدها هوادار در فرودگاه شگفت‌زده شدند. بیست و پنج بازیکن تیم امروز در یک استادیوم راگبی تمرین کردند.

یکی دیگر از برنامه‌های جانبی باشگاه PSG در ژاپن، برگزاری کارگاه فوتبال توسط کریستوف گالتیه، سرمربی جدید و دیگر اعضای کادر فنی پاری‌سن ژرمن بود. کارگاهی که هر شرکت‌کننده برای حضور در آن باید 18 تا 30 یورو بپردازد. اما عده زیادی از علاقه‌مندان ژاپنی این مبلغ را پرداختند و در این کارگاه شرکت کردند. قیمت بلیت سه بازی دوستانه PSG در ژاپن هم چیزی بین 35 تا 7هزار یورو اعلام شده است.

1728185

با وجود محبوبیت باشگاه در ژاپن، اما محبوب‌ترین ستاره‌های این تیم لیونل مسی و نیمار هستند. این محبوبیت را می‌توان از تعداد به مراتب بیشتر پیراهن‌های این دو ستاره دید که هواداران ژاپنی به تن می‌کنند.

1728186

جلسه تمرینی امروز بازیکنان PSG در ژاپن یک ساعت و نیم ادامه داشت. ستاره‌های پاریسی در این تمرین زیر نظر کریستوف گالتیه، مروری بر نقشه‌های تاکتیکی او داشتند و سپس به تیم‌های 6 نفره تقسیم شده و در مقابل هم بازی دستگرمی انجام دادند. هر گلی که در این بازی‌های دستگرمی به ثمر می‌رسید با تشویق شدید هواداران ژاپنی حاضر در استادیوم همراه بود.

1728187
1728188

 

دیدگاه‌ها