کد خبر : 1834158 | 27 تیر 1401 ساعت 23:20 | 43.7K بازدید | 29 دیدگاه

کادر فنی رئال شگفت‌زده است؛ هازارد، کاملا سالم و آماده

آمادگی بدنی بالای ادن هازارد در بازگشت به تمرینات رئال مادرید، باعث شگفتی کادر فنی این تیم و هم‌تیمی‌های ستاره بلژیکی شده است.

کادر فنی رئال شگفت‌زده است؛ هازارد، کاملا سالم و آماده

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد که از زمان پیوستن به رئال مادرید با مصدومیت و ناآمادگی جسمانی ناشی از آن مواجه بود، در روزهای اخیر با آمادگی بدنی بسیار بالا به اردوی پیش‌فصل رئال مادرید ملحق شد. میزان آمادگی بدنی هازارد به حدی بود که باعث شگفتی کادر فنی و هم‌تیمی‌های او شد.

1728211

هازارد 31ساله در سال 2019 با قراردادی 150 میلیون یورویی از چلسی به رئال مادرید پیوست. هواداران رئال از این ستاره بلژیکی دل خوشی ندارند چرا که او نتوانسته انتظارهای سطح بالای آنها از خودش را برآورده کند. یکی از بزرگترین علت‌های این ناکامی، مشکلات بدنی و مصدومیت بوده است.

1728212

اما روزنامه اسپانیایی آ اس امروز گزارش داد که هازارد امسال تابستان، بر خلاف تابستان‌های گذشته، با چنان آمادگی بدنی‌ای به اردوی پیش‌فصل رئال ملحق شد که کارلو آنچلوتی و دیگر اعضای کادر فنی را شگفت‌زده کرد.

این روزنامه مدعی است آنچلوتی و کادر فنی اعلام کردند که میزان آمادگی جسمانی ستاره بلژیکی فراتر از حد تصورشان بوده است.

1728213

هازارد امسال تابستان را از شروع ماه مه به همراه یک مربی اختصاصی مشغول تمرین بود و موفق شد به وزن بهینه دست یابد. درد ناحیه ساق پای او کاملا از بین رفته است و ستاره بلژیکی در تمرین‌های این روزهای رئال بدون هیچ محدودیتی در کنار سایر بازیکنان به فعالیت پرداخت.

دیدگاه‌ها