کد خبر : 1834171 | 28 تیر 1401 ساعت 01:38 | 21.5K بازدید | 12 دیدگاه

توافق آرسنال و سیتی بر سر انتقال زینچنکو

سایت گل ادعا کرد که باشگاه‌های منچسترسیتی و آرسنال بر سر انتقال الکساندر زینچنکو، مدافع ملی‌پوش اوکراینی، به توافق رسیدند.

توافق آرسنال و سیتی بر سر انتقال زینچنکو

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، از زمانی که در منچسترسیتی دستیار پپ گواردیولا بود، شناخت خوبی از زینچنکو دارد و به همین دلیل قصد دارد این بازیکن را برای تقویت سمت چپ خط دفاعی‌اش به خدمت بگیرد. ضمن اینکه این ستاره اوکراینی می‌تواند در خط میانی هم بازی کند.
اکنون سایت گل اعلام کرده که دو باشگاه سیتی و آرسنال برای انتقال این بازیکن بر سر مبلغ 36 میلیون دلار به توافق رسیده‌اند. علاوه بر این، زینچنکو نیز پیش از این با آرسنال بر سر قراردادی 4 ساله با دستمزد 2.5 میلیون دلاری به توافق رسیده بود.

1728240

زینچنکو در حال حاضر همراه با سیتی در تور پیش فصل این تیم در آمریکا به سر می‌برد اما به‌زودی در تست‌های پزشکی توپچی‌ها حضور پیدا خواهد کرد.
آرسنالی‌ها نیز برای تور پیش فصل در آمریکا حاضر هستند و زینچنکو برای اضافه شدن به اردوی تیم جدیدش نیازی به بازگشت به انگلیس ندارد. 
این دومین خرید آرسنال از سیتی در این تابستان است. آنها پیش از این گابریل ژسوس را به‌خدمت گرفتند که شروع خوبی در تیم جدیدش داشت و در دو دیدار ابتدایی، سه گل زد. 
 

دیدگاه‌ها