کد خبر : 1834195 | 28 تیر 1401 ساعت 10:53 | 59.2K بازدید | 26 دیدگاه

ایگواین: 50 میلیون یورو برای لواندوفسکی؟ پووف!

گونزالو ایگواین، ستاره سابق رئال مادرید، به انتقال روبرت لواندوفسکی به بارسلونا واکنش نشان داد.

ایگواین: 50 میلیون یورو برای لواندوفسکی؟ پووف!

به گزارش "ورزش سه"، بحث انتقال لواندوفسکی به بارسلونا به یکی از سوژه‌های داغ روز تبدیل شده و واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته است. 
به نظر می‌رسد که ایگواین نیز از این قاعده مستثنی نیست و پرداخت چنین مبلغی برای جذب بازیکنی 34 ساله از نظر او چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.
این مهاجم اینترمیامی آمریکا در مصاحبه با رادیو کاتالونیا در واکنش به خبر انتقال لواندوفسکی به بارسلونا از بایرن گفت:« بابت این بی‌خبری عذرخواهی می‌کنم اما... آیا این انتقال به صورت آزاد بود؟ اوه، نه؟ 50 میلیون یورو؟ پوف...»
او در ادامه سعی کرد این اظهارنظر جالبش را به نوعی جبران کند و اظهار داشت:« در حال حاضر پرداخت 50 میلیون یورو در فوتبال مبلغ خاصی نیست. پرداخت چنین مبلغی پیش از این برای یک بازیکن غیرممکن به نظر می‌رسید. برای این که 50 میلیون یورو برای یک بازیکن 34 ساله پرداخت شود، آن بازیکن باید بسیار فوق العاده باشد و لواندوفسکی چنین بازیکنی است.»
این ستاره سابق رئال مادرید با اشاره به درخشش بازیکنان بالای 30 سال در چند فصل اخیر اضافه کرد:« فوتبال دیگر سن خاصی ندارد. بنزما 15 گل در لیگ قهرمانان زد. بارسا هم حالا خرید بسیار خوبی را انجام داده است. لواندوفسکی یک هیولا است.»
ایگواین درباره حضور ژاوی در بارسلونا ادامه داد:« از زمانی که ژاوی آمده، بارسلونا پیشرفت کرده است. آنها خوب بازی می‌کنند و در برنابئو برنده شدند. او در لحظه حساسی آمد و بازیکنان خوبی برایش خریدند. بارسا بار دیگر مدعی قهرمانی خواهد بود.»
این بازیکن آرژانتینی همچنین به قهرمانی فصل گذشته رئال مادرید در لیگ قهرمانان اشاره کرد و گفت:« این عجیب‌ترین لیگ قهرمانانی بود که شاهدش بودم. آنها هر بازی از باخت برگشتند. این دی ان ای رئال مادرید است و این مطمئنا یکی از جذاب‌ترین لیگ قهرمانان‌هایی بود که شاهدش بودم.»

دیدگاه‌ها