کد خبر : 1834205 | 28 تیر 1401 ساعت 11:20 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

فیوری: جاشوای احمق را ناک‌اوت می‌کنم

به نظر نمی‌رسد که تایسون فیوری تصمیمی برای خداحافظی از دنیای ورزش داشته باشد.

فیوری: جاشوای احمق را ناک‌اوت می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، فیوری بار دیگر مشتاق حضور در یک مبارزه جذاب و تماشایی است. این در حالی است که او پیش از این در ماه آوریل و پس از غلبه بر دیلیان وایت گفته بود که در فکر خداحافظی است. 
او در روزهای اخیر بارها آنتونی جاشوا، قهرمان سابق بوکس، را به رقابت طلبید، مبارزی که به دنبال پس گرفتن کمربندهای قهرمانی‌اش برابر اولکساندر اوسیک اوکراینی در تاریخ 20 آگوست است. 
فیوری در این باره گفت:« آنتونی جاشوا یک احمق است و من او را ناک اوت خواهم کرد. اگر او برابر اوسیک به پیروزی برسد، باید به صورت رایگان در انگلیس برای هواداران بازی کند. او نباید برای میلیون‌ها یورو در کشوری خارجی بازی کند، بلکه باید همین جا در انگلیس مبارزه کند.»
فیوری حتی درخواست کرد که این مبارزه به صورت رایگان از تلویزیون پخش شود و بلیت رایگان در اختیار مردم قرار داده شود تا از تماشاگران انگلیسی تقدیر شود، اتفاقی که در دیدار او برابر وایت نیز رخ داد. 
او با اشاره به این موضوع اظهار داشت:« این اتفاق برای 30 میلیون نفر رایگان خواهد بود. این بازی برای پول نیست. بیاید این مبارزه را برای هواداران انگلیسی برگزار کنیم. اجازه دهید ببینیم که قهرمان واقعی مردم کیست. من می‌دانم که این فرد من هستم، به همین دلیل دوست دارم این کار را به صورت رایگان در انگلیس انجام دهم. او خواهان برگزاری این رقابت نیست، می‌خواهد به خارج از کشور برود و تاجر است. پول و کار برای من هیچ اهمیتی ندارد.»
فیوری تنها در صورتی خواهان برگزاری این مبارزه است که جاشوا برابر رقیب اوکراینی به پیروزی رسیده و کمربندش را پس بگیرد اما بسیاری در دنیای بوکس به توانایی او برای پیروزی در این بازی اعتقاد ندارند. 
این مبارز سرشناس در ادامه اضافه کرد:« من می‌توانم جاشوا را خیلی راحت تمرین دهم تا برابر اوسیک به پیروزی برسد اما او کمک من را نمی‌خواهد. من می‌توانم او را به پیروزی برسانم اما او مشخصا علاقه‌ای به پیروزی ندارد.»

دیدگاه‌ها