کد خبر : 1834241 | 28 تیر 1401 ساعت 13:06 | 24.7K بازدید | 8 دیدگاه

بن‌بست بارسا برای دیپای؛ او مهاجم هفتم است

ممفیس دیپای، مهاجم هلندی، روزهای خوبی را در بارسلونا سپری نمی‌کند.

بن‌بست بارسا برای دیپای؛ او مهاجم هفتم است

به گزارش "ورزش سه"، انتقال دیپای به بارسلونا آنطور که این بازیکن انتظارش را داشت پیش نرفته و حالا به نظر می‌رسد که روزهای سخت‌تری هم در پیش باشد. 
تصاویر منتشر شده از اردوی تمرینی بارسلونا نشان می‌دهد که این بازیکن همچنان لبخند به لب دارد و در جلسات تمرینی و در مسیر پرواز از اسپانیا به آمریکا به گفتگو و شوخی با هم تیمی‌‎هایش مشغول است. 
اما او به خوبی از این موضوع باخبر است که روزهای حضورش در بارسلونا به شمارش افتاده و هرچه زودتر باید باشگاه بعدی خودش را انتخاب کند تا شرایط برایش از این بدتر نشود. 

1726655
برترین گلزن فصل گذشته بارسا حالا مهاجم هفتم این تیم به حساب می‌آید و در واقع فقط جلوتر از مارتین برایثویت قرار دارد که به همراه این تیم به میامی سفر نکرده است. او در حال حاضر پشت سر رافینیا، عثمان دمبله، فران تورس، آنسو فاتی، پی‌یر امریک اوبامیانگ و روبرت لواندوفسکی است که همگی آماده حضور در خط حمله هستند و بسیار بعید به نظر می‌رسد که فرصتی برای او وجود داشته باشد. 
بارسا امیدوار است که بتواند از این بازیکن در جریان جذب زول کونده استفاده کند اما مونچی علاقه‌ای به جذب دیپای برای سویا ندارد و این باعث شده که کار برای او سخت شود. 
با توجه به این که جام جهانی 2022 قطر قرار است در اواسط فصل آینده برگزار شود، حضور در زمین و داشتن فرصت بازی اهمیت بسیاری برای این بازیکن دارد که نمی‌خواهد جایگاهش را در تیم ملی هلند از دست بدهد. باید دید که تصمیم نهایی او برای باشگاه آینده‌اش در چند روز فرصت باقی مانده تا شروع رقابت‌های فصل 23-2022 چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها