کد خبر : 1834261 | 28 تیر 1401 ساعت 15:45 | 36.1K بازدید | 19 دیدگاه

آندرس کریستنسن:

بهترین استقبال از من شد؛ این بهترین نسخه بارساست

ستاره دانمارکی جدید بارسا از نحوه استقبال هم‌تیمی‌های جدیدش به وجد آمده و معتقد است فصل پیش رو بهترین نسخه بارسا را شاهد خواهیم بود.

بهترین استقبال از من شد؛ این بهترین نسخه بارساست

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا بامداد فردا در اولین بازی دوستانه خود در تور آمریکا به مصاف اینتر میامی، تیم تحت مالکیت دیوید بکام خواهد رفت. بازیکنان بارسا از سه روزپیش در میامی حضور دارند و این بازی می تواند فرصت خوبی برای خریدهای جدید تیم نیز باشد تا بتوانند کیفیت خود را ثابت کنند.

1728400

آندرس کریستنسن، مدافع سابق چلسی که از این پس برای بارسا بازی خواهد کرد، در نشست خبری بازی با اینتر میامی گفت:« هفته خوب و مثبتی بود و چیزهای جدیدی را تجربه کردم. طبعا باید خودم را با فضایی جدید وفق بدهم و در حال انجام این کار هستم. بازیکنان خوب زیادی مثل لواندوفسکی به بارسا اضافه شده اند و می خواهم چیزهای جدیدی یاد بگیرم. بی تاب بازی برای بارسلونا هستم.»

کریستنسن ادامه داد:« به روشی که می دانم بازی خواهم کرد و ژاوی چیزی فراتر از من نخواسته است. همان سبک بازی در چلسی را به بارسلونا می آورم. فکر می کنم به خوبی بتوانم خودم را با تیم وفق بدهم و مهره ای مفید باشم. سعی می کنم توقع ژاوی را برآورده کنم و باید توجه داشت که سبک بازی چلسی متفاوت با بارسلوناست.»

1728401

کریستتسن در مورد استقبال هم تیمی های جدیدش گفت:« همه تیم به بهترین شکل از من استقبال کردند. اینجا بازیکنان بسیار خوب و بزرگی حضور دارند. لواندوفسکی اخیرا به بارسا اضافه شده و با او می توانیم به موفقیت های بزرگی برسیم. می توانیم بهترین نسخه بارسا را ارائه دهیم.»

دیدگاه‌ها