کد خبر : 1834282 | 28 تیر 1401 ساعت 18:22 | 29.7K بازدید | 4 دیدگاه

نقش جدید سرژ گنابری؛

جانشین لواندوفسکی در رختکن بایرن مونیخ است!

باشگاه بایرن مونیخ با سرژ گنابری برای تمدید قرارداد به توافق دست یافت و او نقش ویژه ای در فصل جدید ایفا خواهد کرد.

جانشین لواندوفسکی در رختکن بایرن مونیخ است!

به گزارش "ورزش سه"، تنها یک سال از قرارداد فعلی سرژ گنابری، وینگر آلمانی بایرن مونیخ با این باشگاه باقی مانده بود و ابراز تمایل تیم های بزرگی چون رئال مادرید، چلسی و آرسنال، باعث نگرانی هواداران بایرن مونیخ در مورد آینده این بازیکن شده بود. اما دیروز بالاخره توافق برای تمدید سه ساله قرارداد سرژ گنابری حاصل شد و این خبر به صورت رسمی از سوی مدیران باشگاه بایرن مونیخ اعلام شد.

1718908

بر اساس ادعای نشریه بیلد، تلاش افزون مدیران بایرن مونیخ در روزهای اخیر برای تمدید قرارداد با سرژ گنابری به جدایی رابرت لواندوفسکی از این باشگاه و انتقال او به بارسلونا مربوط می شود. یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ گنابری را گزینه ای می داند که می تواند نقش لواندوفسکی را در خط حمله ایفا کند. بنابراین صدور مجوز جدایی برای هر دو بازیکن هرگز در هیئت مدیره باشگاه مطرح نبود و حالا که رفتن لواندوفسکی قطعی شده، نقش این وینگر آلمانی و تکنیکی در فصل بعد در ترکیب بایرن مونیخ پررنگ تر خواهد شد.

گنابری در روز تولدش به سران بایرن اطلاع داد که تصمیم دارد پیشنهاد آنها را قبول کند. به نظر می رسد برنامه کادر فنی بایرن مونیخ این است که سرژ گنابری و سادیو مانه در سیستم 2-5-3 جای خالی رابرت لواندوفسکی در خط حمله این تیم برای فصل بعد را پر کنند و بدین ترتیب سبک بازی بایرن مونیخ کمی انعطاف پذیرتر خواهد شد. البته این تیم هنوز هم به دنبال جذب یک مهاجم تخصصی و جدید است، اما ممکن است دشواری های یافتن یک گزینه مناسب آنها را مجبور به سر کردن فصل با همین شرایط کند.

دیدگاه‌ها