کد خبر : 1834323 | 28 تیر 1401 ساعت 21:27 | 46.8K بازدید | 1 دیدگاه

کلودیو رانیری:

به مورینیو بابت این انتقال تبریک می‌گویم

کلودیو رانیری، سرمربی سابق رم، ژوزه مورینیو را به خاطر تلاش برای آوردن پائولو دیبالا به پایتخت مورد ستایش قرار داد.

به مورینیو بابت این انتقال تبریک می‌گویم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد پائولو دیبالا با باشگاه یوونتوس فصل گذشته تمام شد و این ستاره آرژانتینی تمایلی به تمدید قرارداد نشان نداد. در حالیکه به نظر می رسید مقصد این بازیکن اینتر باشد، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و حالا پائولو دیبالا در آستانه پوشیدن لباس رم قرار گرفته است. حالا ژوزه مورینیو، سرمربی پرافتخار جالوروسی که شخصا با پائولو دیبالا تماس گرفت و نقش مهمی در این انتقال داشت، مورد تعریف و تمجید کلودیو رانیری قرار گرفته است.

1716837

کلودیو رانیری به نشریه گاتزتا دلو اسپورت گفت: "ابتدا می‌خواهم به ژوزه مورینیو بابت نقش آفرینی در این انتقال تبریک بگویم. من فکر می‌کنم که این سرمربی از ادبیات مناسبی برای راضی کردن پائولو دیبالا به این انتقال استفاده کرده است.  به نظر من دیبالا به این دلیل انتقال به رم را انتخاب کرد که مورینیو مربی آنهاست و او قصد دارد زیر نظر ژوزه بازی کند. من فکر نمی‌کنم منصفانه باشد که بگویم باشگاه رم اکنون باید چه دستاوردهایی را به عنوان هدف فصل جدید خود قرار دهد. فقط می توانم بگویم که با پتانسیل‌ این تیم، فکر می‌کنم رم در نهایت در پایان فصل می‌تواند جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپای سال بعد را کسب کند."

خود کلودیو رانیری در دو مقطع از سال 2009 تا 2011 و بار دیگر در سال 2019 سرمربی رم بود و در اولین دوره، تیم تحت هدایت او در آستانه فتح عناوین بزرگ برابر اینتر ژوزه مورینیو شکست خورد.

دیدگاه‌ها