کد خبر : 1834331 | 28 تیر 1401 ساعت 22:39 | 19.6K بازدید | 3 دیدگاه

اینتر پشیمان شد؛ بهانه‌گیری برای نفروختن اشکرینیار

یک رسانه ایتالیایی اعلام کرد باشگاه اینترمیلان از فروش میلان اشکرینیار، مدافع اسلواک خود، به PSG پشیمان شده است.

اینتر پشیمان شد؛ بهانه‌گیری برای نفروختن اشکرینیار

به گزارش "ورزش سه"، آینده میلان اشکرینیار، مدافع اسلواک اینترمیلان، به یکی از پرابهام‌ترین سوالات نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شده است. این مدافع 27ساله که تا سال آینده با اینتر قرارداد دارد امسال تابستان اولویت اول لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی PSG بود و کریستوف گالتیه، سرمربی جدید این تیم هم علاقه زیادی به جذب اشکرینیار دارد.

اما روزنامه گاتزتا دلو اسپورت امروز مدعی شد اینتر اخیرا تقاضاهایی به مراتب بالاتر از حد انتظار برای فروش ستاره اسلواک به باشگاه پاری سن ژرمن ارسال کرده است. در نتیجه، در پاریس این نگرش ایجاد شده که اینتر در حال وقت‌کشی است و از فروش مدافع خود پشیمان شده است.

1728548

این روزنامه اعلام کرد به درخواست PSG در روزهای آینده مذاکراتی جدید و رو در رو بین مدیران باشگاه فرانسوی و مدیران اینتر برگزار خواهد شد تا تکلیف نهایی اشکرینیار مشخص شود. اما درخواستهای اخیر نراتزوری باعث شده پاری سن ژرمن عملا از خرید این ستاره خط دفاعی اینتر ناامید شود.

وبسایت 90min هم به نقل از منابع نزدیک به باشگاه اینتر اعلام کرد که اینتر در تماس با PSG خواهان دریافت دست‌کم 80 میلیون یورو برای واگذاری اشکرینیار شد. باشگاه پاریسی تا این لحظه قصدی برای پرداخت چنین رقم بالایی ندارد.

با توجه به اینکه قرارداد اشکرینیار با اینتر سال آینده به پایان می‌رسد و او تا کنون تمایلی برای تمدید نشان نداده است، پشیمانی اینتر از فروش او عجیب به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها