کد خبر : 1834372 | 29 تیر 1401 ساعت 10:41 | 7.7K بازدید | 1 دیدگاه

پایان مصدومیت حاج‌صفی با تمرین سخت (عکس)

کاپیتان تیم ملی ایران با رفع آسیب دیدگی به تمرینات آ. ا. ک آتن بازگشت.

پایان مصدومیت حاج‌صفی با تمرین سخت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، احسان حاج‌صفی که تابستان سال گذشته از سپاهان راهی آ. ا. ک آتن شد، فصل خوبی در این تیم پشت سر گذاشت و حالا تصمیم گرفته همچنان به کارش در باشگاه یونانی ادامه بدهد ولی یک مصدومیت بدموقع موجب شد تا حدود یک هفته از تمرینات گروهی تیمش فاصله بگیرد.

این بازیکن تیم ملی در جریان یکی از تمرینات هفته گذشته آ. ا. ک آتن با آسیب دیدگی از ناحیه کشاله ران مواجه شد و نتوانست به کارش ادامه بدهد، اما در تمرین دیروز سه‌شنبه تیمش مجددا به کار گروهی بازگشت و به طور جدی تمرین خود را در کنار سایر بازیکنان ادامه داد.

حاج‌صفی، در طول فصل گذشته ۲۸ بازی در سوپر لیگ و چهار بازی در جام حذفی یونان انجام داد و در این مدت توانست سه گل به ثمر برساند و دو پاس گل بدهد. عملکرد او در پست‌های مدافع چپ و هافبک دفاعی موجب شد تا حضورش در باشگاه آ. ا. ک آتن برای دومین سال متوالی ادامه داشته باشد.

احسان حاج‌صفی که در حال حاضر فقط میلاد محمدی را به‌عنوان هم‌تیمی ایرانی در کنار خود دارد، به دنبال این است تا جایگاه ثابت خود در ۶ هفته پایانی فصل اخیر سوپر لیگ یونان را برای سال جدید هم حفظ کند و یکی از مهره‌های اصلی آ. ا. ک آتن در مسابقات باشد.

1728613

دیدگاه‌ها