کد خبر : 1834402 | 29 تیر 1401 ساعت 12:25 | 24.1K بازدید | 12 دیدگاه

فوتبال ایران پر از اتفاقات عجیب است

تهامی: باید ضرر و زیان استفاده از اسم من را بدهند!

پیشکسوت فوتبال خوزستان از رفتاری که با او در باشگاه استقلال ملاثانی شده به شدت دلگیر است.

تهامی: باید ضرر و زیان استفاده از اسم من را بدهند!

به گزارش "ورزش سه" تغییر در مدیریت باشگاه استقلال ملاثانی باعث شد تا بار دیگر اشکش به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شود. این درحالی است که پیش از این مقرر شده بود ابراهیم تهامی، پیشکسوت فوتبال خوزستان و تیم ملی روی نیمکت این تیم بنشیند و حتی سه جلسه هم این تیم را تمرین داد.
با این حال، مدیرعامل باشگاه بدون جلسه با تهامی، سرمربی جدید را معرفی کرد تا حیرت ملی‌پوش سابق ایران را به دنبال داشته باشد. به همین بهانه گفت‌وگوی کوتاهی داشتیم با ابراهیم تهامی که در ادامه می‌خوانید:

* آقای تهامی، در استقلال ملاثانی چه اتفاقی افتاد که شما نیامده رفتید؟
- آقای سلطان‌حسینی که مدیریت تیم را برعهده داشت با من صحبت کردند تا تیم را تمرین بدهم و با صحبت‌هایی که داشتم به صورت شفاهی با هم توافق کردیم. من هم سه روز از بازیکنان تست گرفتم، اما بعد از سه روز نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که با من تماس گرفت و گفت تیم را واگذار کرده است. اما الان می‌بینم سرمربی‌ که قبلا هم بود، روی کار آمده است و نمی‌دانم چرا. با توجه به اینکه سیدسلطان برای زیارت عراق بودند و امروز آمده، باید حضوری جویای قضیه شوم.
* مدیرعامل جدید هیچ صحبتی با شما نداشتند یعنی؟
- نه هیچ صحبتی با من نکردند. من هم منتظر حسینی هستم تا برگردد. امروز و فردا او را می‌بینم تا جواب سوالاتم را بگیرم.
* این هم یکی از عجایب فوتبال ایران است.
- این دیگر فوق عجیب است اما من اجازه نمی‌دهم از اسمم سوءاستفاده شود. باید کسی در این استان جوابگو باشد. یا از اسم من سوءاستفاده شده یا مورد دیگری است که باید ضرر و زیان من را بپردازند به هرحال.
* قرارداد بسته بودید؟
- بالاخره باید ضرر و زیان من را بدهند. چون مدیریت باشگاه اعلام کرده بود و سایت باشگاه هم تصاویر من را قرار داده بودند. همه این عکس‌ها و خبرها را دارم که با من قرارداد را تمام کردند. حتی مسائلی هست که چون قسم خوردم نمی‌توانم بگویم. باید با حسینی صحبت کنم تا به شما اصحاب رسانه پاسخ کامل‌تری بدهم.
* شما به عنوان یکی از بازیکنان سابق تیم ملی در خصوص تحولات اخیر این تیم چه نظری دارید؟
-  این اتفاقات و برگشت اسکوچیچ عجیب و غریب بود. در فوتبال ایران که اتفاقات عجیب و غریب خیلی رخ می‌دهد. بچه‌هایی که الان مصاحبه کردند، اگر این آقا(اسکوچیچ) برگردد چه کار می‌خواهند بکنند؟ برگشت این مربی اشتباه بود. امیدوارم به خیر بگذرد اما نظر من روی مربی ایرانی بود.

دیدگاه‌ها