کد خبر : 1834450 | 29 تیر 1401 ساعت 16:23 | 31.9K بازدید | 13 دیدگاه

تلاش شدید باشگاه؛

دیبالا فاش کرد؛ چرا راهی رم شدم

پائولو دیبالا، هافبک جدید جالوروسی از کار کردن زیر نظر ژوزه مورینیو بسیار خوشحال است.

دیبالا فاش کرد؛ چرا راهی رم شدم

به گزارش "ورزش سه"، پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی 28 ساله به دوران هفت ساله حضور خود در یوونتوس پایان داد و امروز قراردادی سه ساله با باشگاه آاس رم امضا کرد. در شرایطی که به نظر می رسید دیبالا راهی تاتنهام یا اینتر خواهد شد، او در نهایت حضور در پایتخت ایتالیا را انتخاب کرد. حالا پائولو دیبالا در مصاحبه با سایت باشگاه رم، مدعی شد تلاش این باشگاه برای توافق با او، عامل اصلی این انتقال بوده است.

1728770

پائولو دیبالا گفت: "روزهایی که منجر به امضای این قرارداد من شد، مملو از احساسات بود. سرعت و اراده ای که رم برای انتقال من نشان داد، در نهایت سرنوشتم را رقم زد. من به تیمی می‌پیوندم که در حال پیشرفت است، باشگاهی که به ایجاد پایه‌های قوی برای آینده ادامه می‌دهد، کار کردن با ژوزه مورینیو یک امتیاز برای من خواهد بود. در قالب بازیکن تیم حریف، من همیشه فصای بین هواداران رم را تحسین می کردم و حالا نمی توانم منتظر فرصت بمانم تا با پوشیدن این پیراهن، آنها را ملاقات کنم."

تیاگو پینتو، مدیر باشگاه نیز در این رابطه گفت: "تصمیم پائولو برای پیوستن به پروژه ما، نشانه ای از اعتبار باشگاه و تلاش فراوانی است که با هم برای پیشرفت رم انجام می دهیم. دیبالا یک بازیکن مشهور جهانی است که جام های بزرگی کسب کرده و شهرتی جهانی به دست آورده است. او این کلاس را با خود به ترکیب جالوروسی خواهد آورد و من مطمئن هستم که با حضور دیبالا در تیم، ما قوی تر و رقابت طلب تر خواهیم بود."

دیدگاه‌ها