کد خبر : 1834455 | 29 تیر 1401 ساعت 16:50 | 63.9K بازدید | 21 دیدگاه

شهردار مادرید

از رونالدو به بهترین شکل در اتلتیکو استقبال می‌کنیم

شهردار مادرید از پیوستن احتمالی رونالدو به اتلتیکو استقبال کرد.

از رونالدو به بهترین شکل در اتلتیکو استقبال می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بحث درباره تصمیم رونالدو برای جدایی از منچستریونایتد و پیوستن این بازیکن به باشگاهی دیگر هنوز به پایان نرسیده است. او یک سال پیش از یوونتوس جدا شد تا پس از 12 سال دوری بار دیگر پیراهن یونایتد را به تن کند اما شرایط مطابق انتظارش پیش نرفت و یکی از سخت‌ترین فصل‌های فوتبالی خودش را سپری کرد. 

1728106

فوق ستاره پرتغالی قصد جدایی دارد و پس از انتشار شایعاتی در مورد پیوستن او به چلسی، پی اس جی و بایرن که همگی تکذیب شدند، آاس خبر از علاقه اتلتیکو به جذب رونالدو داد. گمانه زنی ها ادامه دارد ولی اتلتیکو برای این انتقال باید حداقل دو مهاجم خود را از فهرست خارج کند.

1728771

خوزه لوئیس آلمیدا، شهردار مادرید در حاشیه مراسم تغییر نام ورزشگاه اتلتیکو و در واکنش به شایعات جذب رونالدو گفت:« سوال بسیار دشواری است و پاسخ به آن ساده نیست. به خصوص که من باید از جایگاه شهردار مادرید حرف بزنم نه یک هوادار. این یک مساله احساسی برای من و تمامی هواداران اتلتیکو است.»

شهردار ادامه داد:« رونالدو فوتبالیستی بزرگ است و آمارهایی فوق العاده دارد ولی او اسطوره رئال است و کنار آمدن با این قضیه، برای من سخت خواهد بود. اگر در نهایت او به اتلتیکو ملحق شود، شاید با شروع گلزنی ها بتوانم گذشته رئالی او را فراموش کنم. در نهایت فرقی نمی کند مسی بیاید یا رونالدو یا هر فوق ستاره ای؛ هر کسی که به اتلتیکو بیاید، به بهترین شکل از او استقبال خواهیم کرد.»

دیدگاه‌ها