کد خبر : 1834463 | 29 تیر 1401 ساعت 17:52 | 18.3K بازدید | 5 دیدگاه

جاشوا کیمیچ:

خوشحالم دی‌لیخت پشت سرم بازی می‌کند

جاشوا کیمیچ، ستاره آلمانی بایرن مونیخ از انتقال ماتیس دی لیخت به این باشگاه ابراز رضایت کرد.

خوشحالم دی‌لیخت پشت سرم بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایرن مونیخ در تابستان امسال دو ستاره بزرگ و بین المللی به نام‌های ماتیس دی لیخت و سادیو مانه را به ترکیب خود اضافه کرده است. انتقال مدافع هلندی یوونتوس دیروز قطعی شد و دی لیخت با قراردادی چهارساله به بایرن مونیخ پیوست. حالا جاشوا کیمیچ قدرت رهبری این بازیکن را مورد ستایش قرار داد و مدعی شد ماتیس دی لیخت بی دلیل در جوانی کاپیتان آژاکس نبوده است.

1728521

جاشوا کیمیچ در مورد انتقال ماتیس دی لیخت به بایرن مونیخ گفت: "او در 19 سالگی کاپیتان باشگاهی مانند آژاکس بود و قطعا رخ دادن این اتفاق بی دلیل نیست. ماتیس دی لیخت به دلیل توانایی‌اش در رهبری تیم کاپیتان آژاکس بوده است. امیدوارم این بازیکن در فصل جدید چند بار برای بایرن مونیخ موفق به گلزنی هم بشود. فکر می‌کنم برای ما خوب است که بازیکنی شبیه به ماتیس دی لیخت را در پشت سر خود و در قلب خط دفاعی داشته باشیم.

عملکرد رایان گراونبرخ؟ او در تمرینات واقعاً خوب عمل می‌کند. رایان گراونبرخ یک انسان فوق العاده است که بسیار مطمئن پا به توپ می‌شود و از نظر فیزیکی نیز در شرایط خوبی قرار دارد. به نظر من شرایط رایان گراونبرخ بالاتر از سن و سال این بازیکن می‌خورد و او در طول فصل کمک زیادی به ما خواهد کرد."

دیدگاه‌ها