کد خبر : 1834478 | 29 تیر 1401 ساعت 20:40 | 27.5K بازدید | 11 دیدگاه

چرا بارسا رگیلون را نمی‌خواهد؟ او رئالی دوآتشه است!

بارسلونا مدتی پیش قصد داشت سرخی رگیلون را از تاتنهام به‌خدمت بگیرد ولی وقتی دریافت رگیلون، طرفدار سرسخت رئال مادرید است پشیمان شد و مذاکرات را متوقف کرد.

چرا بارسا رگیلون را نمی‌خواهد؟ او رئالی دوآتشه است!

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه کاتالان اسپورت اعلام کرد با وجود اینکه باشگاه بارسلونا قصد داشت سرخی رگیلون، دفاع چپ اسپانیایی تاتنهام را به‌خدمت بگیرد ولی وقتی دریافت که او هوادار سرسخت رئال مادرید است از این اقدام پشیمان شده و همه مذاکرات درباره او را متوقف کرد.

1728822

اسپورت گزارش خود را اینطور آغاز کرد: سرخی رگیلون، دفاع چپ تاتنهام دیگر در برنامه جذب بازیکن بارسلونا قرار ندارد و از این گذشته او هرگز پیراهن بلوگرانا را به تن نخواهد کرد.

نام رگیلون از چند ماه پیش در فهرست باشگاه بارسا برای تقویت خط دفاعی قرار داشت. اما به ادعای اسپورت، چندین نفر از اعضای هیئت‌مدیره بارسلونا به رئیس باشگاه، خوان لاپورتا، اطلاع دادند که این بازیکن سابق رئال مادرید، همچنان هوادار دوآتشه رئال است و به هیچ‌وجه نباید در فهرست خرید بارسا قرار داشته باشد. در نتیجه بارسلونا به دستور لاپورتا او را وتو کرده و همه اقدامات انجام‌شده را متوقف کرد.

1728823

بعد از خط خوردن نام سرخی رگیلون، مارکوس آلونسو اولین گزینه بارسا برای تقویت خود در پست دفاع چپ است. با اینکه آلونسو هم سابقه عضویت در آکادمی رئال مادرید را دارد ولی بارسا اعتقاد دارد او به اندازه رگیلون، هوادار دوآتشه تیم مادریدی نیست.

در صورتی‌که چلسی مانع از انتقال مارکوس آلونسو به بارسا شود، باشگاه کاتالان به دنبال جذب کایو هنریک، مدافع 24ساله اسپانیایی-برزیلی خواهد رفت که دو فصل گذشته را در باشگاه موناکو توپ زده است.

دیدگاه‌ها