کد خبر : 1834482 | 29 تیر 1401 ساعت 20:48 | 11.2K بازدید | 3 دیدگاه

جوزپه جیانینی:

خرید دیبالا برای رم مثل جذب باتیستوتا است

جوزپه جیانینی، اسطوره باشگاه رم، انتقال پائولو دیبالا را به اندازه انتقال گابریل باتیستوتا در اوایل هزاره جدید مهم توصیف کرده است.

خرید دیبالا برای رم مثل جذب باتیستوتا است

به گزارش "ورزش سه"، پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی و سابق یوونتوس امروز به‌عنوان بازیکن آزاد به رم پیوست و قراردادی سه ساله با این باشگاه امضا کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که ابتدا به نظر می‌رسید پائولو دیبالا راهی یکی از دو تیم میلان یا اینتر خواهد شد، اما تماس ژوزه مورینیو همه چیز را تغییر داد. حالا جوزپه جیانینی، ستاره سابق باشگاه رم مدعی شد ورود دیبالا از ابعاد مختلف در رختکن جالوروسی تاثیرگذار خواهد بود.

1728772

جوزپه جیانینی گفت: "انتقال پائولو دیبالا مانند خرید گابریل باتیستوتا در سال 2000 است و رم با خرید او بود که سال بعد موفق به فتح اسکودتو شد. اعتراف می‌کنم که من هم به این انتقال بزرگ فکر کرده بودم، زیرا بازیکنانی مانند پائولو دیبالا همه چیز را از همه لحاظ، در داخل و خارج از زمین برای جالوروسی تغییر می‌دهند. چنین ستاره‌های بزرگی باعث می‌شوند تیم از قدرت بیشتری برخوردار باشد، همچنین آنها کیفیت هم‌تیمی‌های خود را بهبود می‌بخشند، اوضاع محیط باشگاه را بهتر می‌کنند و حریفان را نیز می‌ترسانند. 

بدیهی است در این شرایط نگه داشتن ژوزه مورینیو روی نیمکت و قرار دادن او به‌عنوان هسته اصلی تیم و در ادامه جذب ستاره‌ای مانند پائولو دیبالا، اتفاق بزرگی برای باشگاه رم محسوب می‌شود. انجام چنین کاری واقعا به سود جالوروسی خواهد بود."

دیدگاه‌ها