کد خبر : 1834486 | 29 تیر 1401 ساعت 21:20 | 10.2K بازدید | 7 دیدگاه

کارشناس هلندی صفحه 433

دی‌لیخت در بایرن صد در صد احیا خواهد شد

کارشناس هلندی حساب اینستاگرامی معروف 433 در گفت‌وگو با یک رسانه‌ آلمانی درباره ماتیس دی‌لیخت و پیوستن او به بایرن مونیخ صحبت کرد.

دی‌لیخت در بایرن صد در صد احیا خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، سم فان رالته، کارشناس هلندی حساب اینستاگرامی 433 که از هواداران دوآتشه آژاکس است، در مصاحبه با یک رسانه آلمانی درباره ماتیس دی‌لیخت و پیوستن او به بایرن مونیخ گفت‌وگو کرد.

ماتیس دی‌لیخت در روزهای اخیر رسما به بایرن مونیخ پیوست تا به یکی از خریدهای بزرگ تابستانی این تیم تبدیل شود. او با باواریایی‌ها قراردادی پنج ساله امضا کرد و تا سال 2027 بازیکن بایرن خواهد بود.

1728553

دی‌لیخت پیش از پیوستن به بایرن مونیخ سابقه بازی در یوونتوس و آژاکس را دارد. او دوران نوجوانی و جوانی خود را در آژاکس سپری کرد. او با قراردادی بزرگ به یوونتوس پیوست ولی در این تیم نتوانست انتظارها را از خود برآورده کند. دی‌لیخت در آژاکسی بازی می‌کرد که در سال 2019 شگفتی‌ساز شد و به نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ رسید.

1728833

سم فان رالته در این مصاحبه گفت:" با توجه به خصوصیاتی که در آژاکس از دی‌لیخت دیده‌ایم او یک رهبر بالفطره است. او در حالی‌که هنوز 20 ساله نشده بود کاپیتان آژاکس بود. من در دیدار آژاکس و یوونتوس که دی‌لیخت گل پیروزی‌بخش آژاکس را زد و باعث شد تیم به نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ صعود کند در ورزشگاه تورین بودم. چه گل استثنایی‌ای.

ولی از زمان پیوستن دی‌لیخت به یوونتوس، او را مثل روزهای اوجش در آژاکس ندیدیم. در دو فصل گذشته دی‌لیخت مشکل داشت و البته این را هم باید بگوییم که در این دو فصل یوونتوس هم دچار مشکل بود. ولی من معتقدم بایرن و بوندس‌لیگا برای دی‌لیخت بهترین گزینه است. یولیان ناگلزمان برای او بهترین مربی ممکن خواهد بود چرا که سبک بازی تیم او شباهت زیادی با آژاکس دوران بازی دی‌لیخت دارد".

دیدگاه‌ها