کد خبر : 1834497 | 29 تیر 1401 ساعت 22:41 | 28.2K بازدید | 10 دیدگاه

انتقاد بی‌سابقه از گریلیش؛ او هوش کافی ندارد!

ستاره سابق لیورپول با انتقادی تند از جک گریلیش، هافبک منچسترسیتی، او را به داشتن بهره هوشی ناکافی متهم کرد.

انتقاد بی‌سابقه از گریلیش؛ او هوش کافی ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، جک گریلیش، که تابستان گذشته با قراردادی رکوردشکن از استون‌ویلا به منچسترسیتی پیوست، در فصل اول حضور در اتحاد نتوانست در حد و اندازه‌ای ظاهر شود که از او انتظار می‌رفت.

گرم سونس، ستاره سابق لیورپول و ملی‌پوش سابق انگلیسی، ضمن انتقاد از گریلیش، صحبت‌هایی تند و عجیب درباره او به زبان آورد و گفت علت اینکه گریلیش نتوانسته در حد یک بازیکن درجه یک ظاهر شود این است که ظاهرا فاقد بهره هوشی لازم برای چنین کاری است.

1699788

گریلیش که فصل گذشته با قراردادی 120 میلیون یورویی راهی منچسترسیتی شد اما با توجه به قیمت بالای خریدش نتوانست نمایش‌هایی راضی‌کننده برای هواداران و کارشناسان داشته باشد.

گرم سونس که در شبکه اسکای، در حضور چند کارشناس دیگر انگلیسی صحبت می‌کرد، درباره گریلیش گفت:" جک از بهره هوشی کافی برخوردار نیست. همه بازیکن‌های درجه یک دنیا بهره هوشی بالا دارند و خیلی سریع یاد می‌گیرند. جک یک سال زمان داشت و من معتقدم در این مدت هیچ پیشرفتی نداشت. تازه اگر به مبلغ انتقال او نگاه کنیم وضعیت بدتر هم می‌شود.

سیتی بازیکنانی دارد که در کلاس جهانی هستند. من به نقش او در عملکرد تیم در طول 90 دقیقه نگاه می‌کنم و واضح است که او در طول یک سال هیچ پیشرفتی نداشته است. بازیکنان درجه یک بهره هوشی بالایی دارند".

دیدگاه‌ها