کد خبر : 1834508 | 29 تیر 1401 ساعت 23:44 | 19.6K بازدید | 12 دیدگاه

جاشوا کیمیچ:

کی گفته بایرن بدون شماره 9 نمی‌تواند گل بزند؟

جاشوا کیمیچ، ستاره بایرن مونیخ، درباره نقل و انتقالات تابستانی این تیم و نقش خود در ترکیب فصل آینده با اشپورت1 گفت‌وگو کرد.

کی گفته بایرن بدون شماره 9 نمی‌تواند گل بزند؟

به گزارش "ورزش سه"، جاشوا کیمیچ، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، در مصاحبه‌ای با رسانه اشپورت1 درباره مسائل مهم این روزهای بایرن صحبت کرد. کیمیچ درباره ورود خریدهای جدید به باشگاه، غیبت لئون گورتزکا در تمرینات، و راه‌حل بایرن مونیخ برای پر کردن جای خالی رابرت لواندوفسکی توضیحاتی ارائه داد.

1728868

خرید ماتیس دی‌لیخت از یوونتوس
ماتیس در 19سالگی کاپیتان آژاکس بود. او مدافعی است که می‌تواند تیم را به جلو هدایت کند و توانایی رهبری دارد. داشتن مدافعی مثل او پشت سر ما قوت قلب خواهد بود. کسی که تکل‌های پرقدرت می‌زند، توانایی سازماندهی دارد و حتی گل هم می‌زند.

خریدهای قبلی بایرن مونیخ
خریدهای ما تا اینجا خیلی خوب بوده. در نبود لوا ما گل‌های زیادی را از دست می‌دهیم و باید همه دست به دست هم بدهیم و نبود او را جبران کنیم. البته سادیو بازیکن بزرگی است ولی بعید می‌دانم او بتواند چهل یا پنجاه گل بزند. سادیو ویژگی‌های دیگری دارد. ما بازیکنان تهاجمی دیگری هم داریم که می‌توانند گل بزنند. در تمرینات که شرایط خوب به نظر می‌رسد.

مصدومیت لئون گورتزکا
مصدومیت لئون واقعا تلخ و برای او بی‌رحمانه بود. لئون روحیه خیلی خوبی داشت. نبود او برای ما هم اتفاق تلخی است.

1719987

کیمیچ، در نبود لواندوفسکی کاپیتان سوم تیم می‌شود
هنوز در این‌باره فکر نکرده‌ام. هفت سال پیش اصلا تصورش را هم نمی‌کردم که یک روز بازوبند کاپیتانی بایرن را به بازو ببندم. راستش را بخواهید اصلا نمی‌دانم که آیا کادر فنی کسی را به‌عنوان کاپیتان سوم تعیین می‌‌کند یا نه.

نبود یک شماره 9 کلاسیک در تیم
چه اشکالی دارد؟ از کجا معلوم که تیمی مثل بایرن حتما باید یک بازیکن شماره 9 داشته باشد؟ ما بازیکنان تهاجمی زیادی داریم. جمال موسیالا می‌تواند فصل آینده چند گل بیشتر بزند. لروی سانه، توماس مولر و کینگزلی کومان هم همین‌طور. فصل گذشته یکی از اشکالات ما این بود که هافبک‌ها گل‌های زیادی نزدند. لئون گورتزکا و من روی‌هم‌رفته 10 گل نزدیم. امسال می‌توانیم این آمار را بهتر کنیم. حتی دفاع‌های ما هم می‌توانند گلزنی کنند. ما باید سعی کنیم از همه موقعیت‌ها بیشترین استفاده را ببریم و همیشه زهردار باشیم.

دیدگاه‌ها