کد خبر : 1834534 | 30 تیر 1401 ساعت 10:37 | 76.2K بازدید | 15 دیدگاه

چپ ایده‌آل پرسپولیس با پیراهن سپاهان (عکس)

امید نورافکن آخرین سال قراردادش با سپاهان را سپری می‌کند.

چپ ایده‌آل پرسپولیس با پیراهن سپاهان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امید نورافکن یکی از بازیکنانی است که بیشترین دقایق بازی را در تیم ملی تحت هدایت اسکوچیچ داشته و حالا تلاش می‌کند با حفظ فرم مطلوب، اولین جام جهانی خود را در ترکیب اصلی ایران سپری کند.

نورافکن که یکی از هافبک‌دفاعی‌های سابق فوتبال ایران است که از این پست به دفاع چپ آمده، در سه فصل اخیر با پیراهن سپاهان درخشان ظاهر شده و حالا در حالی پای به تمرینات پیش فصل گذاشته که احتمال جدایی‌اش از سپاهان وجود داشت.

به نظر می‌رسید که او یکی از گزینه‌های یحیی گل‌محمدی برای سمت چپ پرسپولیس باشد و شاید مهره ایده‌آل پرسپولیس به حساب می‌آمد اما قرارداد با سپاهان باعث شد تا سرخ‌پوشان حتی نتوانند باب مذاکره برای جذب وی را باز کنند.

او البته باتوجه به پیشنهاد از سه کشور خارجی، امیدوار بود که از سپاهان جدا شود اما این اتفاق برایش رخ نداد. همچنین افزایش رقم قرارداد، درخواستی بود که از سوی سپاهان اجابت نشد و حالا احتمال دارد این اتفاق با امضای قراردادی بلندمدت انجام شود.

او از نظر تدافعی جزو چهره‌های شاخص فوتبال ایران است و در بخش هجومی نیز عملکردی قابل قبول را ارائه می‌کند و اکنون همه منتظرند تا نمایش نورافکن در تیم مورایس را ببینند.

دیدگاه‌ها