کد خبر : 1834565 | 30 تیر 1401 ساعت 12:57 | 11.5K بازدید | 9 دیدگاه

آلگری: رم گزینه مناسبی برای دیبالا بود

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، مدعی شد رم باشگاه مناسبی برای پائولو دیبالا، ستاره سابق بیانکونری بوده است.

آلگری: رم گزینه مناسبی برای دیبالا بود

به گزارش "ورزش سه"، پس از دوره ای طولانی شایعات در مورد انتقال پائولو دیبالا به اینتر، در نهایت باشگاه رم روز چهارشنبه رسما اعلام کرد برای جذب این ستاره آرژانتینی با او به توافق رسیده است. دیبالا در سال 2015 و در پایان اولین فصل هدایت آلگری به یوونتوس پیوست و روزهای درخشانی را زیر نظر این سرمربی ایتالیایی سپری کرد. اما در نهایت پائولو دیبالا برای تمدید قرارداد به توافق نرسید و بعد از هفت سال از این باشگاه جدا شد. حالا مکس آلگری مدعی شد بازی کردن زیر نظر ژوزه مورینیو در ترکیب جالوروسی به سود پائولو دیبالا خواهد بود.

1728957

مکس آلگری در مصاحبه با شبکه DAZN گفت: "من معتقدم که باشگاه رم جای مناسبی برای پائولو دیبالا است و من برای او در ادامه دوران ورزشی اش بهترین ها را آرزو می کنم. پائولو دیبالا بازیکنی بود که برای یوونتوس خیلی درخشان بازی کرد و من فکر می کنم او در ترکیب جالوروسی نیز خیلی خوب عمل خواهد کرد."

مکس آلگری در پاسخ به سوالی درباره اینکه چرا احساس می کند رم مقصد مناسبی برای دیبالا است، اینگونه توضیح داد: "پائولو دیبالا بازیکن بسیار تکنیکی است و در کنار تامی آبراهام در خط حمله می تواند خوب عمل کند. سپس شما کسی مانند ژوزه مورینیو را روی نیمکت جالوروسی دارید که بسیار باکیفیت است."

دیدگاه‌ها