کد خبر : 1834613 | 30 تیر 1401 ساعت 19:12 | 18.4K بازدید | 7 دیدگاه

با این وجود یک گلر جدید جذب ‌می‌شود؛

ده‌خیا شماره یک یونایتدِ تن هاگ

با وجود اینکه به نظر می‌رسد ده‌خیا همچنان شماره یک یونایتد باشد اما این باشگاه خرید یک دروازه‌بان دوم مطمئن را در دستور کار دارد.

ده‌خیا شماره یک یونایتدِ تن هاگ

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که تغییرات بزرگی در پست دروازه‌بانی منچستریونایتد شاهد باشیم؛ البته با توجه به شرایط موجود، پیش بینی می‌شود، تصمیم بزرگ احتمالا یک فصل به تعویق بیافتد و ده‌خیا همچنان شماره یک شیاطین سرخ در شرایطی باشد که هندرسون هم به ناتینگهام فارست رفت.

دروازه‌بان 31 ساله اسپانیایی، بیش از یک‌دهه است که در یونایتد به‌عنوان مهره‌ای فیکس حضور دارد. او در این مدت پستی و بلندی‌ها و فشارهای گاها اهانت آمیزی را پشت سر گذشت و فصل قبل با وجود نمایش ضعیف تیم، یکی از بهترین‌ها بود.
ده‌خیا از زمانی که برای اولین‌بار در لیگ برتر به‌عنوان یک دروازه‌بان جوان و در عین حال فوق العاده با استعداد حضور پیدا کرد، شماره یک بی چون و چرای اولدترافورد به شمار می‌رفت. با این حال، حضور هندرسون در منچستر شرایط را به گونه‌ای کرده بود که به نظر می‌رسید، زمان پایانِ شماره یکی برای دروازه‌بان اسپانیایی فرا رسیده است.

1729017

مثل مبارزه یک بوکسور جوان با یک کارکشته قدیمی، هندرسون راندهای اول را با موفقیت پشت سر گذاشت اما در نهایت برد با ده‌خیا بود و یونایتد با او فصل را به سرانجام رساند. شاید هندرسون دوباره به منچستر برگردد، اما تصمیمی که تن هاگ در اولین روزهای حضورش به‌عنوان سرمربی یونایتد گرفت، در حقیقت، وضعیت را کاملاً روشن کرد.
استقبال از هندرسون پس از درخشش در شفیلد و بازگشت به منچستر خوب بود و او حتی شماره یک هم شد ولی ابتلا به کووید-19 و فرصتی که ده‌خیا برای بازگشت پیدا کرد، کافی بود تا او دوباره نیمکت نشین شود. حالا این دروازه‌بان در سال جام جهانی برای پیدا کردن فرصت بازی بهتر، دوباره اولدترافورد را ترک می‌کند تا شانس حضور در قطر را بالا ببرد.

1729016

سرمربی یونایتد مالاسیا، اریکسن و مارتینز را برای فصل جدید از آژاکس و به‌عنوان بخشی از پروژه باشگاه در مارکت تابستانی به‌خدمت گرفته است. در حالی‌که دی یونگ همچنان اولویت اصلی آنها در مقطع فعلی به شمار می‌رود اما به نظر می‌رسد که با جدایی قرضی هندرسون، خرید یک دروازه‌بان هم در دستور کار یونایتدی‌ها قرار گرفته است.

چند روز پیش بود که در جریان بازی دوستانه منچستر، فریاد تن هاگ سر ده‌خیا بابت بازی با توپ این دروازه‌بان، به سوژه‌ای برای مخاطبان فضایی مجازی تبدیل شد. البته با این وجود، دروازه‌بان اسپانیایی همچنان از جایگاه خوبی در تیم برخوردار است و این فصل هم به نظر نمی‌رسد دردسری متوجه حال او شود. با این وجود اما قطعا تن هاگ ریسک چنین شرایطی را به جان نمی‌خرد و یک دروازه‌بان دوم مطمئن را هم به تیمش اضافه خواهد کرد تا با خیالی راحت اولین فصل از چالش بزرگ خود در جمع شیاطین سرخ را پیش ببرد.

1729018

دیدگاه‌ها