کد خبر : 1836133 | 09 مرداد 1401 ساعت 19:44 | 45.3K بازدید | 21 دیدگاه

نارضایتی تن‌هاخ از آمادگی جسمانی ستاره پرتغالی

اظهاراتی که رونالدو را خشمگین خواهد کرد

اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، در آستانه اولین بازی کریستیانو رونالدو برای شیاطین سرخ در دوران سرمربی‌گری‌ او گفت ستاره پرتغالی از نظر آمادگی جسمانی از دیگر بازیکنانش عقب‌تر است.

اظهاراتی که رونالدو را خشمگین خواهد کرد

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو که بخش بزرگی از تابستان امسال را دور از اردوی پیش‌فصل یونایتد سپری کرد امشب برای اولین بار در حالی با پیراهن یونایتد بازی می‌کند که سکان هدایت تیم در اختیار اریک تن‌هاخ هلندی است.

ستاره پرتغالی چند روز پیش به تمرینات شیاطین سرخ اضافه شد اما در دیدار دوستانه روز شنبه مقابل اتلتیکو مادرید حضور نداشت. دقایقی پیش، با منتشر شدن لیست بازیکنان یونایتد برای دیدار دوستانه امشب مقابل رایو وایکانو، مشخص شد که کریستیانو در این بازی از ابتدا به میدان خواهد رفت.

1731474

اریک تن‌هاخ در آستانه این بازی که آخرین دیدار تدارکاتی یونایتد پیش از شروع فصل خواهد بود با شبکه اسکای مصاحبه‌ای انجام داد. صحبت‌های سرمربی هلندی درباره کریستیانو رونالدو و میزان آمادگی جسمانی او احتمالا به مذاق ستاره پرتغالی خوش نخواهد آمد.

سرمربی یونایتد در این مصاحبه، در پاسخ به پرسشی درباره شرایط بدنی رونالدو گفت:" فعلا نمی‌شود نظر قطعی داد. ولی این را می‌توانم بگویم که او در سطح بقیه بازیکنان تیم نیست. چون کریستیانو چند هفته را از دست داد. او به بازی احتیاج دارد و باید تمرین کند".

دیدگاه‌ها