کد خبر : 1834620 | 30 تیر 1401 ساعت 20:59 | 57.2K بازدید | 10 دیدگاه

کنایه خرید جدید سیتی به گریلیش؛ دو برابر قیمت داری!

جک گریلیش می‌گوید ارلینگ هالند، خرید جدید منچسترسیتی، به او گفته استرسی که این روزها در سیتی تحمل می‌کند به مراتب کمتر از فشاری است که سال گذشته به گریلیش وارد شده بود.

کنایه خرید جدید سیتی به گریلیش؛ دو برابر قیمت داری!

به گزارش "ورزش سه"، جک گریلیش، ستاره انگلیسی منچسترسیتی، که فصل گذشته به این تیم پیوست ولی نتوانست انتظارها را برآورده کند و با انتقادهایی مواجه بود می‌گوید ارلینگ هالند، هم‌تیمی جدیدش، با او به‌خاطر فشار سنگینی که در این مدت تحمل کرد همدردی کرده است.

به گفته گریلیش، ستاره نروژی تازه‌وارد سیتی معتقد است فشاری که او در این مدت تحمل کرده طاقت‌فرسا بوده است. هالند حتی به او گفت که در فصل آینده هم کار گریلیش برای به‌دست آوردن دل هواداران سخت‌تر از گلزن نروژی خواهد بود.

1729036

ارلینگ هالند امسال تابستان با قراردادی 60 میلیون یورویی از بوروسیا دورتموند به سیتی پیوست. این در حالی است که گریلیش، یک سال قبل، با رقمی حدود دو برابر قرارداد هالند از استون‌ویلا به نیمه آبی شهر منچستر پیوست.

با توجه به درخشش هالند در دورتموند، سیتیزن‌ها از او انتظار بالایی دارند. هالند اما در گفت‌وگو با گریلیش به او گفت که با توجه به قیمت بالاتر خرید او، کار ستاره انگلیسی حتی امسال هم سخت‌تر از او خواهد بود.

1714459

گریلیش در یک مصاحبه، به صحبتی که با ارلینگ هالند داشت اشاره کرد و گفت:" ارلینگ در تمرینات خیلی خوب ظاهر شد. اگر او به اوج آمادگی بدنی برسد دیگر هیچکس جلودارش نیست. من بی‌صبرانه منتظر بازی کردن در کنار او هستم و از این بابت هیجان‌زده‌ام.

با ارلینگ که صحبت می‌کردیم به من گفت ‘قیمت قراردادم نصف قیمت خرید تو است؛ برای همین فشاری که تحمل می‌کنم اصلا قابل مقایسه با استرسی نیست که تو پارسال داشتی. بازیکن‌ها همیشه می‌دانند که هواداران از آنها انتظار دارند و باید این را بپذیرند. به محض اینکه ارلینگ یک فرصت را از دست بدهد حرف و حدیث‌ها شروع می‌شود. من هم تجربه مشابهی داشتم ولی به این حرف‌ها عادت کرده‌ام".

دیدگاه‌ها