کد خبر : 1834627 | 30 تیر 1401 ساعت 22:00 | 82K بازدید | 30 دیدگاه

شاگردان ساپینتو نه گل زدند و نه خوردند؛

استقلال با مساوی به استقبال پیرلو رفت

استقلال در اولین دیدار دوستانه پیش فصل خود در ترکیه به نتیجه مساوی رضایت داد.

استقلال با مساوی به استقبال پیرلو رفت

به گزارش "ورزش سه"، استقلال از روز سه شنبه اردوی خود را در ترکیه شروع کرده است. این تیم که در منطقه‌ای کوهستانی در آنکارا اردو زده، امروز در اولین دیدار دوستانه پیش فصل به نتیجه مساوی دست یافت.

آبی‌ها در اولین تجربه بازی با هدایت ساپیتنو، عصر امروز مقابل گنچلر بیرلیگی رفتند. این تجربه اما با برد همراه نبود و قهرمان لیگ برتر ایران در باز کردن حریف دسته یکی خود از ترکیه ناکام بود تا بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان برسد.

سرمربی پرتغالی استقلال برای شناخت بیشتر شاگردانش، طی دو نیمه از ترکیب‌های متفاوت استفاده کرد تا نشان دهد بیشتر از نتیجه، به دنبال تسلط بیشتر روی توانایی تک تک مهره‌های تیم است. او در نیمه اول تیمش را با ترکیب زیر راهی میدان کرد:
علیرضا رضایی، رضا میرزایی، امیرعلی صادقی، رافائل سیلوا، سعید مهری، آرمان رمضانی، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، جعفر سلمانی، امید حامدی‌فر و ارسلان مطهری

1729050

بعد از اینکه دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند، استقلال نیمه دوم را با این ترکیب شروع کرد:
سید حسین حسینی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، پیمان بابایی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، کوین یامگا، سجاد شهباززاده و جعفر سلمانی
شاگردان ساپینتو در این نیمه هم مثل نیمه دوم موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شدند اما در باز کردن دروازه حریف نیز ناکام بودند تا مساوی 0-0 اولین نتیجه استقلالِ ساپینتو در اردوی ترکیه باشد. آنها همچنین در دومین بازی تدارکاتی خود نیز به مصاف فاتح کاراگومروک می‌روند؛ این تیم در سوپر لیگ ترکیه حضور دارد و هدایتش بر عهده آندره‌آ پیرلو بازیکن اسبق و مشهور فوتبال ایتالیا است.

دیدگاه‌ها