کد خبر : 1834643 | 30 تیر 1401 ساعت 23:54 | 16.1K بازدید | 13 دیدگاه

لیورپول 5-0لایپزیش؛ آتش‌بازی شاگردان کلوپ در آلمان

لیورپول در یک بازی دوستانه، در شهر لایپزیش آلمان به مصاف تیم لایپزیش رفت و با ارائه یک بازی تماشایی موفق شد حریفش را 5-0 شکست دهد.

لیورپول 5-0لایپزیش؛ آتش‌بازی شاگردان کلوپ در آلمان

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ، در سومین بازی تدارکاتی خود در دوران پیش‌فصل، نمایشی درخشان ارائه دادند و در خانه لایپزیش، این تیم آلمانی را 5-0 در هم کوبیدند.

لیورپول که دوران پیش‌فصل را با کسب یک نتیجه ضعیف و شکست 4-0 در مقابل منچستریونایتد آغاز کرده بود، دو بازی بعدی را با پیروزی پشت سر گذاشت تا نشان دهد هر چه از اردوی تابستانی می‌گذرد وضعیتی بهتر پیدا می‌کند.

لیورپول بازی‌های تدارکاتی تابستانی‌ را با دیدار مقابل منچستریونایتد در تایلند آغاز کرد که با شکست 4-0 همراه بود. شکستی که انتقادهایی را از کلوپ و شاگردانش در پی داشت. اما قرمزها در دیدار دوم کریستال پالاس را 2-0 شکست دادند.

1729089

شاگردان کلوپ امروز به کشور او، آلمان رفتند تا با لایپزیش دیدار کنند. بازی دو تیم در استادیوم ردبول آرنای شهر لایپزیش برگزار شد. مهم‌ترین اتفاق این بازی بدون‌شک درخشش استثنایی داروین نونیز، مهاجم پرتغالی جدید لیورپول بود که موفق شد چهار گل به ثمر برساند.

اما اولین گل لیورپول در این بازی در دقیقه 8 توسط محمد صلاح و روی پاس روبرتو فیرمینو به ثمر رسید. فیرمینو در روزهای اخیر با شایعاتی درباره جدایی از لیورپول مواجه بود.

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید تا نیمه دوم آغاز شود؛ نیمه درخشش داروین نونیز. ستاره اروگوئه‌ای که امسال تابستان از بنفیکا به لیورپول پیوست و بزرگترین خرید تابستانی باشگاه لقب گرفت در دقیقه 46 از روی نیمکت بلند شد و به میدان رفت.

1729090

نونیز دو دقیقه بعد اولین گل خود با پیراهن لیورپول را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. اما این تازه شروع نمایش گل نونیز در بازی بود. او سه دقیقه بعد پاس ترنت الکساندر آرنولد را به تور دروازه لایپزیش چسباند.

با تعویض صلاح در دقیقه 61، نونیز سی دقیقه پایانی را به‌عنوان مهاجم اصلی لیورپول بازی کرد. او در دقیقه 68 سومین گل خود را وارد دروازه لایپزیش کرد تا نشان دهد امشب، شب او است.

1729091

گلزن پرتغالی برای اینکه شب رویایی خود را تکمیل کرده و بیش از پیش محبوب هواداران لیورپول شود در دقیقه 90 چهارمین گل خود در این مسابقه و چهارمین گلش با پیراهن لیورپول را وارد دروازه کرد. گلی که روی پاس گل فابیو کاروالیو، یکی دیگر از خریدهای جدید باشگاه به ثمر رسید.

دیدگاه‌ها