کد خبر : 1834646 | 31 تیر 1401 ساعت 00:25 | 60.4K بازدید | 21 دیدگاه

بازگشت خانزاده از اردوی تراکتور به ایران

به نظر می‌رسد قربان بردیف روی نام محمدرضا خانزاده قلم قرمز کشیده است.

بازگشت خانزاده از اردوی تراکتور به ایران

به گزارش "ورزش سه"، عدم حضور خانزاده در تمرین اخیر تراکتور و همچنین بازی دوستانه با میسیمیر در حالی اتفاق افتاد که این بازیکن به‌عنوان یکی از نخستین خریدهای سرخ‌پوشان تبریزی به جمع تراکتوری‌ها ملحق شده بود و انتظار می‌رفت از ارکان اصلی خط دفاعی این تیم باشد.

با این حال اما خانزاده که در ترکیه دچار آسیب دیدگی هم شد، از تمرینات پیش از اردوی ترکیه و در تبریز هم مورد توجه بردیف قرار گرفته بود و سرمربی روس تبار نظر منفی روی این مدافع داشت تا اینکه سرانجام نظر نهایی خود را در مورد این بازیکن گرفت.

1553084

با اعلام او محمدرضا خانزاده به ایران بازگشت و در اختیار مدیریت باشگاه خواهد بود و جایی در تیم بردیف نخواهد داشت و رضا یزدان دوست که از دو هفته پیش به باشگاه تراکتور معرفی شده بود، جای وی را خواهد گرفت.

یزدان دوست سهمیه لیگ برتری محسوب می‌شود و با جدایی خانزاده، تراکتور همچنان یک سهمیه لیگ برتری دیگر را هم خواهد داشت. این بازیکن سابقه حضور در صنعت نفت را دارد.

1685314

یکی دیگر از بازیکنان تراکتور نیز به دلیل بیماری در تمرینات تراکتور شرکت نکرده بود و حالا با حضور او در تمرینات، باید دید که بردیف چه دیدگاهی در مورد وی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها