کد خبر : 1834656 | 31 تیر 1401 ساعت 02:20 | 471.6K بازدید | 121 دیدگاه

کورک جای کوبیاک را گرفت؛

تکرار جنجال المپیک؛ حمله به کاپیتان جدید لهستان!

والیبالی‌های ایرانی با حمله به صفحه شخصی بارتوش کورک غم حسرت صعود ستاره‌های ایران را بر سر او آوار کردند.

تکرار جنجال المپیک؛ حمله به کاپیتان جدید لهستان!

به گزارش "ورزش سه"، در سالهای اخیر همواره جدال دو تیم ایران و لهستان جذابیت و البته حواشی زیادی داشته است. شاید اوج جنجال در رقابت بین دو تیم در المپیک توکیو بود؛ جایی که کاپیتان وقت لهستانی‌ها یعنی میشل کوبیاک پیش از مسابقه برای تیم ملی ایران کری خواند.

کوبیاک قبل از مسابقه اول لهستان در توکیو مقابل ایران گفته بود: "بازیکنان ایران من را تحت تاثیر قرار نمی‌دهند. آنها فقط یک تیم هستند که باید شکستشان دهیم تا رویاهایمان محقق شوند. سرنوشت در اولین بازی ما را به هم رساند و ما تاثیری در آن نداشتیم. می‌دانستیم که دیر یا زود باید با ایران دیدار کنیم و سعی خواهیم کرد که تمام تلاشمان را انجام دهیم تا پیروز از زمین بیرون بیاییم تا در پایان بازی خوشحال باشیم."

1729128

این اظهارنظر کوبیاک واکنش والیبال دوستان ایرانی را هم در پی داشت و در یک اتفاق عجیب و البته نه چندان جالب آنها به صفحه شخصی ستاره لهستان حمله کردند؛ تا جایی که تعداد حیرت انگیز کامنت ها زیر پست کوبیاک شگفت زدگی لهستانی ها را هم در پی داشت.

تصور می شد که بعد از خداحافظی میشل کوبیاک از بازی‌های ملی این جار و جنجال نیز از بین برود و رقابت بین دو تیم ایران و لهستان آرامش را هم تجربه کند اما لیگ ملت‌های امسال نشان داد که دیگر ستاره‌های لهستان نیز کری خواندن را خوب بلد هستند.

پیش از مسابقه امشب، چند تا ستاره این تیم دست به کری‌خوانی با ایران زدند؛ شاید مهمترین آنها کاپیتان جدید این تیم یعنی بارتوش کورک بود که در مصاحبه ای پیش از بازی گفت: همه تیم با هم به این نتیجه رسیدیم که باید در مسابقه آخر خود اسلوونی را شکست دهیم تا در مرحله بعدی به ایران برخورد کنیم. برخورد دوباره با تیم ملی ایران اتفاق خوبی است زیرا می‌دانیم که چه می‌خواهیم. البته مسابقه نزدیکی خواهد بود اما خیلی به پیروزی امیدوار هستیم."

1725329

تیم ملی والیبال ایران امشب در یک مسابقه نزدیک برابر لهستان شکست خورد و از صعود به نیمه نهایی لیگ ملت ها بازماند. در طول این بازی چند باری تنش بین بازیکنان لهستان و ایران اتفاق افتاد که در متن آن‌ها بارتوش کورک قرار داشت. این اتفاقات بازی و از طرف دیگر مصاحبه اخیر کورک دوباره عصبانیت هواداران والیبال ایران را در پی داشته و آنها اکنون به صفحه شخصی این بازیکن حمله کرده اند؛ اتفاقی که اصلا صورت خوبی ندارد و ای کاش والیبال دوستان ایرانی با آرامش بیشتری با این مسئله برخورد کنند.

دیدگاه‌ها