کد خبر : 1834662 | 31 تیر 1401 ساعت 03:03 | 58.5K بازدید | 37 دیدگاه

عبادی پور: شرمنده مردم شدیم، جبران می‌کنیم

میلاد عبادی پور،کاپیتان تیم ملی والیبال ایران قول داد که ملی پوشان شکست برابر لهستان را جبران خواهند کرد.

عبادی پور: شرمنده مردم شدیم، جبران می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، میلاد عبادی پور یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی والیبال ایران در جدال یک چهارم نهایی برابر لهستان بود؛ کاپیتان تیم ملی یک بار دیگر ویژگی های فنی و قدرت رهبری خود را به رخ کشید. با این حال درخشش عبادی پور نیز برای غلبه بر لهستان کافی نبود و تیم ملی با وجود ارائه نمایشی فوق العاده از صعود به نیمه نهایی لیگ ملت‌ها باز ماند.

میلاد عبادی‌پور پس از مسابقه تیم ملی ایران برابر لهستان گفت: از قبل می‌دانستیم که مسابقه بسیار دشواری پیش رو داریم و با توجه به نتیجه‌ای که در مرحله مقدماتی مقابل تیم لهستان کسب کرده بودیم مشخص بود که حریف برای انتقام می‌آید، اما بازیکنان ایران دمشان گرم که کم کاری نکردند.

1729140

عبادی پور در ادامه گفت:  به هر حال مسابقه برد و باخت دارد و ما نتیجه را واگذار کردیم. شرمنده مردم شدیم و از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم بابت این نتیجه چون لیاقت مردم این بود که به جمع چهار تیم برویم و تلاش کنیم که در فینال حضور خوبی داشته باشیم، اما خوب این اتفاق نیفتاد. امیدوارم در آینده بتوانیم جبران کنیم.

تیم ملی والیبال ایران در دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌ها 2022 به‌رغم نمایشی تحسین برانگیز مغلوب لهستان تیم نخست رده‌بندی جهان شد تا از راه‌یابی به مرحله نیمه‌نهایی بازبماند.

دیدگاه‌ها