کد خبر : 1834700 | 31 تیر 1401 ساعت 12:55 | 21.1K بازدید | 7 دیدگاه

کلوپ: درخشش نونیز بحث‌ها را تمام کرد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از عملکرد داروین نونیز در دیدار برابر لایپزیش ابراز رضایت کرد.

کلوپ: درخشش نونیز بحث‌ها را تمام کرد

به گزارش "ورزش سه"، نونیز در پنجره نقل و انتقالات تابستانی و با قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو به لیورپول پیوست. 
این بازیکن در دو بازی دوستانه این تیم برابر منچستریونایتد و کریستال پالاس در تور تمرینی پیش فصل عملکرد خوبی را به نمایش نگذاشت و چند موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد تا مورد انتقاد شدید هواداران این تیم و کارشناسان قرار بگیرد. 
با این حال این مهاجم اروگوئه‌ای شب گذشته به عنوان بازیکن تعویضی برابر لایپزیش به میدان رفت و موفق شد چهار گل برای این تیم به ثمر برساند. 

1729096
کلوپ پس از این پیروزی به خبرنگاران گفت:« امشب، شب بسیار خوبی برای داروین بود. ما همیشه فکر می‌کنیم اگر پول زیادی برای بازیکنی بپردازیم، او دیگر فشاری احساس نمی‌کند اما آنها هم یک انسان طبیعی مانند همه ما هستند.»
او با اشاره به شرایط سخت چند روز اخیر برای این بازیکن اظهار داشت:« اگر لمس توپ اول عالی نباشد، مشکل ایجاد می‌شود. این نسل از بازیکنان همیشه در حال خواندن شبکه‌های اجتماعی هستند که کار هوشمندانه‌ای نیست اما انجامش می‌دهند. همین باعث ایجاد هیجان و عجله می‌شود. اما او امشب به بهترین شکل به تمام بحث‌ها پایان داد. نونیز مهاجمی متفاوت با بازیکنان قبلی ماست اما مهاجم خوبی است.»
این مربی آلمانی با تمجید از عملکرد تیمش اضافه کرد:« این بازی بسیار خوب بود. شما همه چیز را امشب دیدید. در نمیه اول لحظات خوبی داشتیم اما به اندازه کافی پویا نبودیم. در نیمه دوم درخشان ظاهر شدیم. حضور هندرسون و میلنر در زمین به ما کمک کرد.»

دیدگاه‌ها