کد خبر : 1834711 | 31 تیر 1401 ساعت 14:59 | 33.3K بازدید | 5 دیدگاه

نمانیا ماتیچ:

مورینیو در پنج دقیقه متقاعدم کرد به رم بیایم

نمانیا ماتیچ، هافبک جدید رم، می‌گوید صحبت کردن با ژوزه مورینیو تاثیر زیادی در این انتقال داشته است.

مورینیو در پنج دقیقه متقاعدم کرد به رم بیایم

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر اخبار زیادی مبنی بر تماس مورینیو با بازیکنان مدنظرش برای پیوستن به رم به گوش رسیده است. 
رم فصل گذشته با او به قهرمانی لیگ کنفرانس اروپا رسید و حالا این مربی پرتغالی امیدوار است که بتواند بازیکنان مدنظرش را به این تیم اضافه کند تا بتواند نتیجه بهتری را در فصل آینده روی نیمکت  جالوروسی به دست آورد. 
یکی از بازیکنانی که رم موفق شد در این پنجره نقل و انتقالاتی جذب کند، نمانیا ماتیچ است. این ملی‌پوش سابق صربستانی پس از پایان مهلت قراردادش با منچستریونایتد به عنوان بازیکن آزاد راهی رم شد. 

1729192
او در گفتگو با Il Messaggero درباره تصمیمش برای پیوستن به این تیم اظهار داشت:« پس از فرانک لمپارد، من هافبکی هستم که بیشترین تعداد بازی را تحت هدایت ژوزه مورینیو انجام داده‌ام. او در کمتر از پنج دقیقه من را متقاعد کرد که به رم بیایم. پس از این که یونایتد را ترک کردم، او تماس گرفت و من خیلی زود پاسخ مثبت دادم.»
ماتیچ با تمجید از این مربی پرتغالی اضافه کرد:« مورینیو احساسی دارد که به شما انگیزه می‌دهد و باعث می‌شود در مسیری که دارید پیش بروید. من هرگز او را راضی ندیدم. وقتی او می‌برد، بلافاصله به روز بعدی فکر می‌کند. او اولین کسی در تیم است که تشنه پیروزی و موفقیت است.»
این بازیکن همچنین با اشاره به جذب پائولو دیبالا گفت:« او کیفیت بیشتری برای پیشروی لازم را به تیم خواهد آورد. من به عنوان رقیب با او روبرو شده‌ام و می‌دانم تا چه حد می‌تواند سرسخت باشد. او من را به یاد خوان ماتا وقتی در اوج بود و با اسپانیا قهرمان یورو و جام جهانی شد می‌اندازد.»

دیدگاه‌ها