کد خبر : 1834716 | 31 تیر 1401 ساعت 16:04 | 36K بازدید | 19 دیدگاه

نیکو گونزالس:

وقتی لوا چهار گل به رئال زد جشن گرفتم

نیکو گونزالس، بازیکن جوان بارسلونا، از پیوستن روبرت لواندوفسکی به این تیم بسیار خوشحال است.

وقتی لوا چهار گل به رئال زد جشن گرفتم

به گزارش "ورزش سه"، پیوستن لواندوفسکی به بارسلونا روندی بسیار طولانی و پیچیده را طی کرد اما سرانجام محقق شد. 
این بازیکن لهستانی حالا آماده است تا از فصل جدید با پیراهن این تیم به میدان برود و حضور او باعث خوشحالی و هیجان بسیاری از بازیکنان و البته هواداران این باشگاه اسپانیایی شده است که به آینده تیم‌شان امیدوار هستند. 
نیکو گونزالس درباره شرایط این تیم برای فصل جدید گفت:« هیچکس نمی‌تواند انکار کند که بازیکنان ما بهتر شده‌اند و تیم در حال رشد است. مشخص است که ما بهبود قابل توجهی در زمینه کیفیت تیم داشته‌ایم و خریدهای جدید باعث خواهند شد که ما عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته از خودمان ارائه دهیم.»

1728795


این بازیکن با اشاره به حضور لواندوفسکی در نوکمپ اظهار داشت:« بازی در کنار او برای من بسیار هیجان‌انگیز است. یکی از دیدارهای مهمی را به یاد دارم که نیمه نهایی لیگ قهرمانان بود و او در آن زمان در بروسیا دورتموند حضور داشت. به خاطر دارم که او چهار گل به رئال مادرید زد و من بسیار جشن گرفتم و خوشحالی کردم.»
او درباره بازی دوستانه برابر رئال مادرید در لاس وگاس که یکشنبه 7:30 صبح به وقت ایران برگزار خواهد شد اضافه کرد:« همه همیشه دوست دارند در این بازی حضور داشته باشند و این انگیزه بسیار زیادی است. بازی با رئال مادرید همیشه برای هر بازیکنی که در این تیم حضور دارد جذاب و درخشان است.»

دیدگاه‌ها