کد خبر : 1834719 | 31 تیر 1401 ساعت 16:40 | 26.8K بازدید | 5 دیدگاه

اضافه وزن لوکاکو؛ تمرین و رژیم سخت ستاره اینتر

روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی، در حالی به تمرینات اینتر برگشت که اضافه وزن قابل توجهی داشت.

اضافه وزن لوکاکو؛ تمرین و رژیم سخت ستاره اینتر

به گزارش "ورزش سه"، لوکاکو یک سال قبل در حالی اینتر را ترک کرد و به چلسی پیوست که در یکی از بهترین شرایط فیزیکی‌اش قرار داشت.
این بازیکن تابستان امسال و پس از تنها یک سال دوری بار دیگر به اینتر برگشت اما این بار با اضافه وزنی قابل توجه به تمرینات پیش فصل این تیم اضافه شد. 
این مهاجم 29 ساله حالا وارد رژیم سختی شده و تمرینات انفرادی دشوار و طاقت‌فرسایی را در دستور کارش قرار داده تا بتواند هرچه زودتر این اضافه وزن را از بین برده و به شرایط ایده‌آل برگردد. 

1729199
نکته جالب اینجاست که وقتی او از منچستریونایتد به اینتر پیوست نیز شرایطی مشابه این روزها داشت و با اضافه وزن بسیاری به این تیم ملحق شد اما توانست تحت نظر متخصص تغذیه و کادر فنی این تیم خیلی زود به آمادگی فیزیکی مناسبی دست پیدا کند. 
روزنامه گاتزتا دلو اسپورت خبر داده که کادر فنی نراتزوری این بار هم رژیم خاصی را به کمک متخصصان حاضر در این باشگاه برای او تهیه کرده‌اند تا این بازیکن بتواند زودتر به همان شرایطی که از اینتر جدا شد برگردد و بتواند بار دیگر به یکی از مهره‌های درخشان و کلیدی آنها تبدیل شود. 
این روزنامه مدعی شده که لوکاکو پیش از انتقال به استمفوردبریج نزدیک به 101 کیلوگرم وزن داشته است و حالا اینتر در تلاش است که بار دیگر او را به وزن سابقش برگرداند. اتفاقی که با توجه به تمرینات سنگینی که او تصاویر آن را در اینستاگرامش منتشر می‌کند به زودی رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها