کد خبر : 1834723 | 31 تیر 1401 ساعت 17:45 | 63.2K بازدید | 41 دیدگاه

رئیس فقط لبخند زد

درخواست هواداران رئال از پرز؛ رونالدو را برگردان

فلورنتینو پرز در محاصره هواداران رئال با درخواست در مورد بازگرداندن رونالدو روبرو شد.

درخواست هواداران رئال از پرز؛ رونالدو را برگردان

به گزارش "ورزش سه"، اردوی پیش فصل رئال از چند روز پیش در لوس آنجلس تشکیل شده و رئالی ها در بورلی هیلز اقامت دارند. فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید نیز همراه با تیم به آمریکا سفر کرده و روز گذشته فرصتی مهیا شد تا با هواداران رئال دیدار کند. نکته جالب، برخورد بسیار گرم و دوستانه او با ده‌ها هواداری بود که مشتاق گرفتن عکس و امضا با او بودند. پرز دقایق زیادی برای عکس و امضا وقت گذاشت و این برای هواداران رئال بسیار جالب بود.

1729216
1729218

طبق ادعای مارکا، پرز در حلقه محاصره رئالی ها با سوالات مختلفی روبرو شد و بسیاری از آنها در مورد رونالدو و کیلیان امباپه بود. رئال تابستان امسال تصمیم جدی برای جذب امباپه داشت ولی دقیقا زمانی که تصور می شد انتقال ستاره فرانسوی قطعی است، او قراردادش با پی اس جی را تمدید کرد. به این ترتیب مهمترین هدف انتقالاتی رئال منتفی شد و این تیم هنوز در خط حمله بازیکن جدید جذب نکرده است. 

1729217

اتفاقی که همزمان شده با درخواست جدایی رونالدو از منچستریونایتد و شایعات پیوستن او به اتلتیکو مادرید. رئالی ها از پرز می خواستند تا برای بازگرداندن رونالدو اقدام کند و اجازه ندهد او به اتلتیکو برود ولی رئیس تنها با یک لبخند به این درخواست ها واکنش نشان می داد. مارکا دو روز پیش در گزارشی ویژه مدعی شد که رئال هیچ تمایلی برای بازگرداندن فوق ستاره پرتغالی ندارد و داستان رونالدو و رئال تابستان 2018 برای همیشه به پایان رسید.

993519

دیدگاه‌ها