کد خبر : 1834728 | 31 تیر 1401 ساعت 18:20 | 42.7K بازدید | 11 دیدگاه

توافق کامل با اینیگو مارتینز

واکنش فوری بارسلونا به شکست در جذب مدافع سویا

بارسلونا که در راه جذب ژول کنده، مدافع فرانسوی سویا ناکام مانده، به سرعت با گزینه دوم خود برای تقویت دفاع به توافق رسید.

واکنش فوری بارسلونا به شکست در جذب مدافع سویا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته دریافت که ژول کنده، مدافع سویا راهی چلسی خواهد شد. به نظر می‌رسید بارسا دست بالاتر را نسبت به چلسی دارد ولی پیشنهاد 65 میلیون یورویی رسمی باشگاه انگلیسی همه چیز را تغییر داد. 

1727333

سویا ابتدا با چلسی به توافق رسید و سپس کنده نیز بر سر تمامی مفاد قرارداد با باشگاه لندنی توافق کرد. او با ژاوی نیز صحبت کرده بود ولی در نهایت تصمیم گرفت راهی چلسی شود؛ هر چند این خبر هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.

1729223

واکنش بارسا به این ناکامی فوری بود. طبق ادعای اسپورت، بارسلونا مذاکرات با اینیگو مارتینز، مدافع 31 ساله بیلبائو را شروع کرد و به سرعت نیز با او به توافق رسید. اسپورت نوشته است که مارتینز قرارداد پیشنهادی بارسا را پذیرفته اما بخش دشوار کار، مذاکره با بیلبائو است. مارتینز محصول آکادمی سوسیداد است و سال 2017 نیز مورد توجه بارسلونا قرار داشت.

1729224

 ارنستو والورده او را برای بارسا می خواست و مارتینز حتی به دنبال خرید خانه در بارسلونا بود ولی همه چیز منتفی شد. او یک سال بعد راهی بیلبائو، دشمن سوسیداد شد. از قرارداد مارتینز یک سال باقیمانده و مذاکرات تمدید نیز به بن‌بست خورده است. طبق ادعای اسپورت، قرارداد مارتینز با بارسا 4 ساله است و دستمزد او از دستمزد پیشنهادی به کنده نیز پایین‌تر خواهد بود. اکنون باید دید بیلبائو برای واگذاری مدافع خود، چه مبلغی را تقاضا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها