کد خبر : 1834837 | 01 مرداد 1401 ساعت 12:46 | 31.5K بازدید | 3 دیدگاه

تعجب باشگاه اسپانیایی از انتقال بازیکن ایرانی؛

طیبی همه رکوردهای پالما را شکست

حضور ستاره ایرانی در تیم فوتسال پالما اسپانیا با یک اتفاق شگفت‌انگیز برای این باشگاه همراه شده است.

طیبی همه رکوردهای پالما را شکست

به گزارش "ورزش سه"، حسین طیبی که پس از دوران حضور در بنفیکا تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و دو روز قبل قراردادش با باشگاه پالما، نایب‌قهرمان لیگا ناسیونال اسپانیا را رسمی کرد، انتقال پر سر و صدایی در این تیم داشته است.

باشگاه پالما اسپانیا که جدی‌ترین رقیب بارسلونا به شمار می‌رود، در وب‌سایت خود عنوان کرده «اعلام امضای این بازیکن ایرانی تمام رکوردهای باشگاه را در شبکه‌های اجتماعی و بازدیدهای این تیم در اینترنت شکست. او در یک  روز به تعداد دو ماه، فالوور به صفحات مجازی این باشگاه اضافه کرد و بیشترین کامنت را در تمام تاریخ این باشگاه به خود اختصاص داد! که بیشتر آنها از سوی ایرانی‌ها بوده است.»

1729407

این باشگاه عنوان کرده طیبی حدود نیم میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و یکی از فوتسالیست‌های جهان به شمار می‌رود که بیشترین فالوور را دارد و پشت سر ریکاردینیو، بهترین بازیکن جهان قرار گرفته است.

باشگاه پالما عنوان کرده در یک روز ۷۰۰ نفر به دنبال کنندگان‌اش در اینستاگرام اضافه شده که این رقم را در دو ماه به دست می‌آورد و تمام رکورها نیز از نظر تعاملات، باز نشر پست جذب بازیکن و نظرات هواداران شکست شده و بیشترین نظر (با زبان‌های فارسی و اسپانیایی) در تاریخ این باشگاه را به خود اختصاص داده است.

1729404
باشگاه پالما در یک توییت جالب نیز نوشته باید اعلان صفحات مجازی خودمان را خاموش کنیم تا بتوانیم یک شب بخوابیم! و از حسین طیبی درخواست کرده مدیریت آن را برعهده بگیرد.

تصویر عقد قرارداد طیبی که توسط باشگاه پالما منتشر شده، بیش از ۱۷ هزار بازدید داشته و ۲ هزار نظر هم به خود اختصاص داده که بیشتر آنها از آسیا و خاورمیانه، به ویژه ایران بوده‌اند؛ جایی که طیبی به آن اختصاص دارد.

البته باشگاه پالما بُعد دیگری را نیز با جذب طیبی دنبال کرده و معتقد است با جذب این ستاره فوتسال جهان، می‌تواند پای بازیکنان مطرح دیگری را به تیمش باز کند و شرایطی به وجود بیاورد که فوتسالیست‌های مطرح برای عضویت در این تیم اسپانیایی تمایل داشته باشند.

دیدگاه‌ها