کد خبر : 1834845 | 01 مرداد 1401 ساعت 12:58 | 8.7K بازدید | 19 دیدگاه

هازارد: می‌خواهم در موفقیت رئال نقش داشته باشم

ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید، به درخشش در رقابت‌های فصل آینده بسیار امیدوار است.

هازارد: می‌خواهم در موفقیت رئال نقش داشته باشم

به گزارش "ورزش سه"، دوران حضور هازارد در رئال مادرید چندان موفقیت‌آمیز نبوده و به کابوسی برای این بازیکن تبدیل شده است. 
مصدومیت‌های متعدد از همان فصل اول گریبانگیر این ستاره بلژیکی شد و کار را برای او سخت کرد. این بازیکن در طول این مدت بارها تحت عمل جراحی قرار گرفت تا بتواند بار دیگر به شرایط سابق برگردد. 
با این حال، بسیاری از منابع اسپانیایی در روزهای اخیر مدعی شده‌اند که او با آمادگی بسیار خوبی به تمرینات رئال برگشته و همین امیدهای بسیاری را برای کادر فنی رئال زنده کرده است. موضوعی که خود این بازیکن هم به آن امیدوار است. 

1728211
هازارد در آستانه دیدار ال‌کلاسیکو به مارکا گفت:« به خودم گفتم که حالا می‌توانم بازی کنم و دیگر هیچ احساس دردی نخواهم داشت. شرایطم در حال بهبودی است. من از تعطیلات لذت بردم و کاملا آماده برای تمرینات پیش فصل به تیم اضافه شدم.»
او با اشاره به درخشش این تیم در غیاب خودش گفت:« وقتی ما قهرمان تمامی این رقابت‌ها شدیم، من واقعا برای این باشگاه، هم تیمی‌هایم و برای هوادارانم خوشحال بودم اما در درون خودم احساس خاصی داشتم. من برای تیم خوشحال بودم اما مدام به خودم می‌گفتم باید نشان دهم که می‌توانم بازی کنم و این تیم با حضور من هم باید موفق باشد.»
این بازیکن بلژیکی پس از پایان فصل گذشته و در جشن قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در مادرید به هواداران قول داده بود که این فصل با تمام وجود برای درخشش رئال تلاش خواهد کرد.

دیدگاه‌ها