کد خبر : 1834878 | 01 مرداد 1401 ساعت 16:53 | 31.4K بازدید | 12 دیدگاه

علیرضا فغانی، داور جدال جرارد و منچستریونایتد (عکس)

علیرضا فغانی دیدار دوستانه تیمهای منچستریونایتد و استون ویلا را قضاوت کرد.

علیرضا فغانی، داور جدال جرارد و منچستریونایتد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم منچستریونایتد این روزها در استرالیا حضور دارد و بخشی از پیش فصل خود را در این کشور سپری می‌کند. شاگردان اریک تن هاخ ساعاتی قبل در استادیوم پرث به مصاف تیم استون ویلا رفتند تا برابر شاگردان استیون جرارد محک بخورند.

این بازی با حملات منچستریونایتد و ثبت دو گل آغاز شد. ابتدا روی حرکت از سمت چپ و ارسال لوک شاو، این جیدون سانچو بود که با یک ضربه دقیق دروازه حریف را گشود و تیمش را پیش انداخت.

دقایقی بعد فرد که نقش بازیساز را هم در تیم منچستریونایتد پیدا کرده، پس از دریافت توپ از مدافعان با ارسال بلند پشت دفاع استون ویلا را هدف و مهاجم هم تیمی را در موقعیت گلزنی قرار داد. پاس به رشفورد رسید و در حالی که او اقدام به گلزنی کرد، توپ به مدافع استون ویلا خورد و تبدیل به گل شد.

با این حال این پایان دیداری نبود که علیرضا فغانی، داور ایرانی قضاوتش را برعهده داشت. در نیمه دوم بازیکنان استون ویلا دو بار دروازه منچستر را باز کردند که آخری در دقیقه 90+2 رقم خورد.

1729483

فغانی که به همراه دو داور استرالیایی این بازی را قضاوت کرد، عملکرد خوب و حضور به موقع در صحنه‌ها داشت و از پس قضاوت این بازی دوستانه اما پرتماشاگر کاملا برآمد.

او این روزها پیش از آغاز لیگ استرالیا در این کشور بازیهای دوستانه را سوت می‌زند و در لیگ این کشور نیز حضور خواهد داشت.

فغانی نماینده ایران در جام جهانی 2022 قطر خواهد بود.

دیدگاه‌ها