کد خبر : 1834887 | 01 مرداد 1401 ساعت 17:34 | 143.1K بازدید | 11 دیدگاه

برای نجات جان زن و بچه‌ام وارد سالن شدم

اولین مصاحبه با مردی که با خواهران منصوریان درگیر شد!

مردی که با خواهران منصوریان در آکادمی ووشو درگیر شد، می گوید اطلاعاتی که مسئولان در خصوص این اتفاق به مردم دادند، درست نیست.

اولین مصاحبه با مردی که با خواهران منصوریان درگیر شد!

به گزارش "ورزش سه"، پیش از شنیدن صحبت‌های احسان ده پهلوان، همان مردی که در درگیری سالن گرم آکادمی ووشو، نقش اول را بازی کرد، شاید تصورمان از اتفاقاتی که یک هفته قبل رخ داده بود و به‌واسطه حضور خواهران منصوریان در آن، در فضای مجازی هزاران بار دست به دست شد، چیز دیگری بود. اما بعد از همکلام شدن با این مرد همدانی که خودش هم در فوتبال و هم در ووشو فعالیت داشته و حالا سه دخترش را به رشته ووشو گرایش داده، متوجه می‌شویم که فیلم‌های منتشر شده در فضای مجازی فقط بخش کوچکی از این ماجراست. 
ده پهلوان که در یک هفته اخیر به‌شدت تحت فشار بوده، می‌گوید حتی تلفن همراه را از خودش دور کرده و نمی‌تواند بیش از این فشارهای موجود را تحمل کند. او البته خواهران منصوریان را در این ماجرا مقصر نمی‌داند و به همین دلیل با آن‌ها آشتی کرده و حتی از شهربانو منصوریان به‌صورت حضوری عذرخواهی هم کرده است.
در ادامه ماحصل گفت‌وگوی "ورزش سه" با احسان ده پهلوان را در خصوص اتفاقات یک هفته اخیر می‌خوانید.
* آقای ده پهلوان! شما سه دختر دارید و گویا هر سه ووشوکار هستند؟
خودم که فوتبالیست بودم، اما ووشو هم کار کردم و به‌خاطر علاقه‌ام به این رشته دخترانم را هم از سن پایین در باشگاه ووشو ثبت نام کردم. حالا هر سه دخترم در ووشو فعال هستند و هر جایی هم که تا به حال مسابقه داده‌اند، بهترین بوده‌اند، به جز این مسابقه آخر که انتخابی تیم ملی بود و حقشان خورده شد. 
* چه شد که شما آن روز وارد سالن گرم مسابقات بانوان شدید؟
من که داخل سالن نبودم و پشت سالن نشسته بودم تا از نتیجه مبارزه دخترانم باخبر شوم. به یک‌باره یک دختر آمد و به من گفت "عمو بیا زن و دخترت را کشتند"! من هم بدون اینکه به چیز دیگری فکر کنم، برای نجات جان زن و بچه‌ام وارد سالن شدم.

1729499
* ماجرا چه بود؟!
دختر بزرگتر من مبارزه را به حریفش باخته بود و حقش را خورده بودند. دختر کوچکتر هم که در سالن بود، رفته بود و اعتراض کرده بود که حق خواهرم ضایع شده است. می‌گفتند نفر بزرگسال را به مسابقات جوانان آورده بودند و به همین خاطر دخترم با مربی حریف دعوایش می‌شود.
* مربی حریف می‌شد سهیلا منصوریان؟
نه، مربی تیم کیش سهیلا منصوریان بود، اما مربی اصلی آن ورزشکار صدیقه دریایی، بازیکن تیم ملی ووشو بود. درگیری زن و بچه من هم با همین خانم بود.
* اما از فیلم اینطور برداشت می‌شد که شما از روی عصبانیت وارد سالن شدید و قصد درگیری داشتید؟
مگر من دیوانه و مریض هستم؟ من آمدم دختر و زنم را جمع کنم و ببرم. بینی زن من شکسته و دخترانم هم آسیب دیدند. من فقط می‌خواستم خانواده‌ام را نجات دهم.
* پس چطور با خواهران منصوریان درگیر شدید؟
وقتی من داخل آن چادر که می‌گفتند سالن گرم است، شدم؛ خیلی‌ها از جمله خواهران منصوریان به سمت من حمله کردند. من قصد درگیری با کسی را نداشتم، اما با توجه به اینکه خواهران منصوریان معروف هستند، این درگیری گردن آن‌ها افتاد. 
* شما که با شهربانو و سهیلا منصوریان درگیر شده بودید، چطور چند روز بعد آشتی کردید؟
ما به باشگاه آن‌ها رفتیم و معذرت خواهی کردیم. دلیلش هم این بود که خواهران منصوریان دستشان به زن و بچه من نخورده بود و عامل اصلی درگیری افراد دیگری بودند. واقعا هنوز نمی‌دانم چه کسی بینی همسر مرا شکسته است.

1729500
* قصد شکایت ندارید؟
منتظر رای کمیته انضباطی هستم. اگر بخواهند حق بچه من را بخورند و او را محروم کنند، ساکت نمی‌نشینم. هم از صدیقه دریایی و هم افراد دیگری که در این درگیری بودند و زن و بچه مرا زدند، شکایت می‌کنم. 
* فدراسیون ووشو هم گفته بود که از شما شکایت می‌کند؟
چه شکایتی؟ اول باید جواب ما را بدهند. به من می‌گویند کلیپ پر کن و بفرست و بعد رای کمیته انضباطی را می‌دهیم. می‌گویند من باید ادعای فدراسیون را تایید کنم، اما من زیر بار این حرف‌ها نمی‌روم.
* به نظر می‌رسد در این یک هفته خیلی تحت فشار بودید؟
باور کنید سر سوزنی ما مقصر این اتفاقات نبودیم. من خیلی حرف‌ها شنیدم و خیلی تحت فشار بودم. آنقدر که تلفنم را جواب نمی‌دادم و گوشی‌ام را با خودم بیرون از خانه نمی‌بردم. من تحت نظر روانپزشک هستم و بیماری ام‌اس هم دارم. حالا شما بگویید چطور باید خودم را در آن لحظات کنترل می‌کردم؟
* اگر به عقب برگردید، بازهم وارد سالن گرم می‌شوید؟
صد بار دیگر هم این اتفاق بیفتد، همین کار را می‌کنم. شما خودتان را جای من بگذارید. من برای دفاع از جان زن و بچه‌ام این کار را کردم.

دیدگاه‌ها