کد خبر : 1834910 | 01 مرداد 1401 ساعت 19:20 | 11.3K بازدید | 5 دیدگاه

کان، پشیمان از فروش لوا؟ فصلی سخت در پیش است

اولیور کان، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، می‌گوید فصل آینده برای این باشگاه سخت‌ترین فصل خواهد بود. برخی رسانه‌ها این اظهارنظر او را ناظر به از دست دادن رابرت لواندوفسکی ارزیابی می‌کنند.

کان، پشیمان از فروش لوا؟ فصلی سخت در پیش است

به گزارش "ورزش سه"، اولیور کان، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، در یک مصاحبه اعلام کرد فصل آینده برای بایرن سخت‌ترین فصل خواهد بود.

کان در ادامه صحبت‌هایش گفت: علت دشواری فصل آینده وقفه میانه فصل به دلیل برگزاری جام جهانی خواهد بود ولی برخی رسانه‌ها معتقدند این تنها عامل نگرانی ریاست بایرن مونیخ نیست بلکه در این باشگاه، بر خلاف آنچه رسما اعلام می‌شود، نگرانی بابت از دست دادن رابرت لواندوفسکی، همچنان وجود دارد.

1632660

اولیور کان در مصاحبه خود با روزنامه مونشنر مرکور، سعی کرد به هواداران القا کند که نباید نگران باشند، هر چند فصل بسیار دشواری در پیش خواهد بود. کان با اشاره به اینکه بایرن مونیخ همیشه باید تیمی قوی و پرمهره داشته باشد گفت خریدهایی مثل سادیو مانه، ماتیس دی‌لیخت، رایان گراونبرخ و نصیر مزروعی، باید خیال هواداران را راحت کند.

رئیس بایرن مونیخ در این مصاحبه گفت:" ما بعضی بازیکنان‌مان را از دست دادیم ولی نمی‌‌توان گفت که تیم الان ضعیف‌تر از قبل شده است. ما باید از یک طرف، قوی‌ترین تیم ممکن را داشته باشیم تا بتوانیم در بالاترین سطح فوتبال اروپا رقابت کنیم. ولی از طرف دیگر، همین باعث می‌شود ما در آلمان همیشه قدرت برتر باشیم.

دیدگاه‌ها