کد خبر : 1834920 | 01 مرداد 1401 ساعت 21:00 | 33.2K بازدید | 3 دیدگاه

لبخند توخل؛ نشانه شکست بارسا از چلسی؟

واکنش توماس توخل، سرمربی چلسی، به سوالی درباره ژول کنده، باعث شد برخی رسانه‌ها این را به‌عنوان نشانه‌ای از قطعی شدن انتقال مدافع فرانسوی به چلسی ارزیابی کنند.

لبخند توخل؛ نشانه شکست بارسا از چلسی؟

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه برخی رسانه‌های اسپانیایی دیروز مدعی شدند بارسلونا از جذب ژول کنده، مدافع فرانسوی سویا، ناامید نشده و ضدحمله جدیدی علیه تلاش‌های چلسی سازمان داده است اما اخباری که در ساعات گذشته به گوش می‌رسد نشان می‌دهد بارسلونا از چلسی شکست خورده و کنده را باید به احتمال خیلی زیاد بازیکن چلسی دانست.

ژول کنده، مدافع ملی‌‌پوش فرانسوی، که در حال حاضر بازیکن سویا است در نیمه دوم بازار نقل و انتقالات تابستانی، به یکی از پر سر و صداترین هدف‌های این بازار تبدیل شد. علت اصلی رقابت تنگاتنگ دو باشگاه چلسی و بارسلونا بر سر او بود.

1729540

با اینکه پریروز به نظر می‌رسید انتقال کنده به چلسی قطعی شده است اما بارسلونا دیروز حمله دیگری انجام داد تا یکی از درخواست‌های مهم ژاوی را برآورده کند. رسانه‌ها می‌گویند با وجود تماس ژاوی با ژول کنده، همچنان احتمال انتقال او به چلسی به مراتب بیشتر از بارسلونا است. همه چیز درباره آینده ستاره فرانسوی تا چند ساعت آینده مشخص خواهد شد.

تازه‌ترین خبر درباره این ماجرا واکنش توماس توخل، سرمربی چلسی است. وقتی خبرنگاری از او درباره ژول کنده و انتقالش به چلسی پرسید، توخل در پاسخ گفت:"خبری نیست. در حال حاضر خبری نیست که بتوانم به شما بگویم". اما رسانه‌ها به این اشاره می‌کنند که توخل در حین گفتن این جملات لبخندی بر لب دارد که مشخص است قادر به پنهان کردن آن نیست.

1729541

همین لبخند توخل باعث شد امروز رسانه‌های بسیاری مدعی شوند سرمربی آلمانی از قطعی شدن انتقال ژول کنده اطلاع دارد و باید شکست بارسلونا در رقابت برای جذب مدافع فرانسوی را قطعی دانست.

دیدگاه‌ها