کد خبر : 1834985 | 02 مرداد 1401 ساعت 09:52 | 21.5K بازدید | 14 دیدگاه

توخل: حتی آرسنال هم از ما بهتر است

توماس توخل، سرمربی چلسی، به هیچ وجه از باخت تیمش برابر آرسنال راضی نیست.

توخل: حتی آرسنال هم از ما بهتر است

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در دیداری دوستانه و تدارکاتی به مصاف آرسنال رفت و با نتیجه 0-4 برابر این تیم شکست خورد. 
کسب این نتیجه حتی در بازی دوستانه نیز چندان به مذاق کادر فنی و البته هواداران چلسی خوش نیامد و باعث شد که سرمربی این تیم نیز نسبت به عملکرد بازیکنانش و شرایط آنها انتقاداتی را مطرح کند. 
توخل پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« من فکر می‌کنم شکست حق ما بود چون به اندازه کافی خوب نبودیم. بخش نگران کننده تعهد فیزیکی و روحی بازیکنان بود که آرسنال نشان داد از ما بهتر است. ما می‌توانیم مدعی شویم که آنها ترکیب قدرتمندتری را راهی زمین کردند و این بهترین ترکیب ما نبود اما این توجیه خوبی نیست.»

1722822


این مربی آلمانی در پاسخ به سوالی درباره فاصله چلسی تا لیورپول و منچسترسیتی اظهار داشت:« با توجه به نمایشی که امروز ارائه کردیم، نباید از دو تیمی که جلوتر از ما هستند نام ببریم. ما توسط تیمی شکست خوردیم که حتی در لیگ قهرمانان هم نیست اما با اختلاف از ما جلوتر است.»
او درباره عملکرد این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی اضافه کرد:« ما درخواست فوری جذب بازیکنان درجه یک با کیفیت بالا را داشتیم. بدون شک دو بازیکن بسیار خوب را به خدمت گرفتیم اما هنوز نتوانستیم به سطح رقابت مدنظرمان برسیم و این از بازی امروز مشخص بود. کولیبالی امروز بهترین بازیکن زمین بود. در شبی که هیچ چیز خوب نبود، این موضوع احساس خوبی داشت.»
سرمربی چلسی در پاسخ به این سوال که آیا از چنین نتیجه‌ای نگران شده است ادامه داد:« من به یاد ندارم که در پیش فصل یا دو بازی متوالی با نتیجه 0-4 شکست خورده باشم. من طرفدار پیش فصل سنگین هستم اما پیش فصل خوب لزوما به معنای فصل خوب نیست. ما حالا باید به خانه برویم و روز سه‌شنبه باید راه حلی برای برخاستن دوباره و عبور از این شرایط پیدا کنیم.»

دیدگاه‌ها