کد خبر : 1834931 | 01 مرداد 1401 ساعت 21:47 | 17.9K بازدید | 3 دیدگاه

میلان اشکرینیار خواهد ماند؛

ستاره مورد علاقه PSG با اینتر تمدید می‌کند

به‌زودی قرارداد میلان اشکرینیار با اینتر به‌مدت پنج سال و با دستمزد پنج میلیون یورویی به‌علاوه پاداش، تمدید خواهد شد.

ستاره مورد علاقه PSG با اینتر تمدید می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های اخیر به نظر می‌رسید جدایی میلان اشکرینیار، مدافع 27 ساله و اسلواک اینتر قطعی شده و پاری‌سن ژرمن مقصد بعدی این بازیکن لقب خواهد گرفت. اما ناکامی اینتر در جذب گلیسون برمر و انتقال او به یوونتوس باعث شد نراتزوری نیز دیگر تمایلی به جدایی میلان اشکرینیار نداشته باشد و در شرایطی که تنها یک سال تا پایان قرارداد این بازیکن مانده، حالا تصمیمات جدیدی در مورد او گرفته شده است.

1728531

نشریه کوریره دلااسپورت امروز با انتشار گزارشی مدعی شد جدایی میلان اشکرینیار از اینتر منتفی شده و این مدافع اسلواک آماده تمدید قرارداد با این تیم است. به نظر نراتزوری قصد دارد قراردادی پنج ساله با دستمزد پنج میلیون یورو به اضافه پاداش به این بازیکن ارائه دهد. دیگر بعید به‌نظر می‌رسد باشگاه پاریس‌سن ژرمن اقدام مجددی برای جذب اشکرینیار انجام دهد و مدیران اینتر بدنبال کسب سود از طریق دیگری خواهد بود. 

البته به نظر می‌رسد میلان اشکرینیار از رویکرد مدیران اینتر عصبانی شده و از شرایط موجود راضی نیست. این برای دومین بار است که تکلیف این بازیکن قبل از شروع فصل مشخص نیست و همین باعث دلخوری اشکرینیار شده است. در تابستان سال ۲۰۲۰ نیز شایعات انتقال این بازیکن به تاتنهام مطرح شده بود و در نهایت اشکرینیار در سن سیرو ماندنی شد. البته علی‌رغم این عصبانیت میلان اشکرینیار درخواست جدایی نخواهد داد و فقط رفتار مدیران باشگاه را حرفه‌ای نمی‌داند.

دیدگاه‌ها