کد خبر : 1834946 | 01 مرداد 1401 ساعت 22:56 | 2.2K بازدید | 2 دیدگاه

به فدراسیون فعلی امیدی نیست؛

ترابیان: خود فوتسالی‌ها باید فکر تیم‌ملی باشند

سرپرست سابق تیم ملی فوتسال ایران معتقد است که تیم ملی فوتسال ایران باید برای موفقیت تقویت شود.

ترابیان: خود فوتسالی‌ها باید فکر تیم‌ملی باشند

به گزارش "ورزش سه"، عباس ترابیان با اشاره به اینکه سرمربی جدید تیم ملی که یکی از شاخص‌ترین فوتسالیست‌های دنیا به شمار می‌رود، کار سختی در پیش دارد گفت: شمسایی در شرایط خیلی سختی آمده و سرمربیگری تیم ملی را به عهده گرفته است. کسی که قرار است فوتسال را مدیریت کند، این کاره نیست. تیم‌های پایه موفقی مثل زیر 20 سال که قهرمان آسیا شدند؛ نداریم و تعطیل شده‌اند. مرتب از چندین کشور مثل فرانسه با من تماس گرفته شده ما می‌خواهیم برای زیر 20 سال تورنمنت برگزار کنیم و شما هم بیایید؛ ولی کدام تیم؟ ما که تیم نداریم!

او در مورد روند آماده سازی تیم ملی و ناکافی دانستن آن تاکید کرد: در برنامه‌ای مثل تجهیز تیم ملی فوتسال هم خیلی خوب عمل نشده است. قرار بود که به تایلند بروند و آن جا چند بازی انجام دهند که انشالله به کادر فنی تیم ملی کمک کند. به نظر من باید ما امید خود را از فدراسیون فعلی قطع کنیم. باید خود فوتسالی‌ها پشت تیم ملی باشند و آن را تقویت کنند.

ترابیان در پایان صحبت‌های خود گفت: خوشبختانه بازی‌های باشگاهی شروعی شده و بازی های خوبی هم دیدم چون پیگیری می کنم. خوشبختانه تیم ملی هم شرایط بسیار خوبی دارد و فقط باید پشتیبانی و رسیدگی صورت گیرد که خدای نکرده بعد از مدت‌ها نتوانیم قهرمانی آسیا را از دست بدهیم. انشالله موفقیت در دسترس است و در جام جهانی هم این موضوع را شاهد هستیم فقط باید تیم ملی تقویت شود.

دیدگاه‌ها