کد خبر : 1834947 | 01 مرداد 1401 ساعت 23:02 | 39.3K بازدید | 22 دیدگاه

پیرلو ناکام در تقابل با استقلال

عملکرد امیدوارکننده ساپینتو برابر اسطوره ایتالیا

عملکرد استقلال تحت ساپینتو در دیدار برابر تیم خوب فاتح کاراگومورک، باعث امیدواری هواداران این تیم شده است.

عملکرد امیدوارکننده ساپینتو برابر اسطوره ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، تقابل برابر فاتح کاراگومروک که فصل قبل توانسته بود رتبه هشتم جدول رده بندی سوپر لیگ ترکیه را از آن خود کند، دیدار جذابی برای آبی‌های پایتخت به شمار می‌رفت. بخصوص اینکه آندره‌آ پیرلو سرمربی سابق یوونتوس روی نیمکت تیم ترکیه‌ای نشسته بود که بر حساسیت‌های این دیدار افزود.

استقلال تحت هدایت ساپینتو در دیدار نخست خود برابر گنچلربیر به تساوی بدون گل رسیده بود و برای یک محک جدی دیگر، به مصاف تیم پرستاره‌ای رفت که فصل بعد یکی از مدعیان حضور در رتبه‌های بالای جدول است.

1729586

هر چند که نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید اما تغییراتی که ساپینتو در نیمه دوم اعمال کرد، برای تیم او نتیجه داد و استقلال با دبل وینگر جوان و آینده دارش توانست از سد رقیب خود بگذرد.

هر چند که دو تیم در فصل بدنسازی به سر می‌برند و قادر به استفاده از تمامی پتانسیل‌هایشان در دیدارهای دوستانه پیش فصل نیستند اما عملکرد خوب تیم ساپینتو در این بازی و برتری برابر شاگردان پیرلو می‌تواند باعث افزایش انگیزه‌های این سرمربی پرتغالی برای آغاز یک فصل سخت و پر ماجرا باشد.

1729587

ساپینتو که به‌خوبی می‌داند به‌عنوان جانشین فرهاد مجیدی وظیفه سختی را بر گردن دارد، قصد دارد در روزهای باقی‌مانده از فصل نقل و انتقالات، تیمش را با جذب چند مهره موثر تقویت کند تا پرقدرت وارد مسابقات شود و پیروزی در بازی امروز، انگیزه‌های او و شاگردانش را افزایش داد.

دیدگاه‌ها