کد خبر : 1834957 | 01 مرداد 1401 ساعت 23:54 | 34.3K بازدید | 12 دیدگاه

عصبانیت تن‌هاخ از تساوی یونایتد؛ قابل قبول نیست

اریک تن‌هاخ، از نمایش تیمش، منچستریونایتد، در جریان تساوی 2-2 مقابل استون‌ویلا به‌شدت انتقاد کرد و عملکرد تیمش را غیر قابل قبول خواند.

عصبانیت تن‌هاخ از تساوی یونایتد؛ قابل قبول نیست

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز در یک دیدار دوستانه به مصاف استون‌ویلا رفت و با اینکه ابتدا با دو گل از حریف پیش افتاد ولی در نهایت نتیجه بهتری از تساوی 2-2 به‌دست نیاورد. اریک تن‌هاخ، سرمربی جدید یونایتد، در پایان بازی از شاگردانش ناراضی بود و عملکرد آنها را غیر قابل قبول دانست.

1729463

یونایتد در حالی‌که ابتدا با گل جیدون سانچو و گل به خودی بازیکنان ویلا 2-0 پیش افتاده بود در نهایت مقابل شاگردان استیون جرارد کم آورد و دو گل دریافت کرد. گل دوم استون‌ویلا در وقت‌های اضافه پایان بازی به ثمر رسید و به نظر می‌رسد از دست دادن پیروزی در وقت‌های اضافه، تن‌هاخ را عصبانی کرده است.

منچستریونایتد بعد از فصل فاجعه‌بار گذشته‌، در تلاش است با حضور این مربی سخت‌گیر هلندی، روحیه پیروزی را به تیم برگرداند. تن‌هاخ در این مدت رژیم سخت‌گیرانه‌ای بر تیمش حکمفرما کرده و سعی دارد با قاطعیت تیم را به سمت پیروزی هدایت کند.

1729607

تن‌هاخ بعد از بازی امروز به خبرنگاران گفت:" ما پشت خط دفاعی تحرک زیادی داشتیم و دو گل هم زدیم. ما نیمه اول را 2-0 بردیم. ولی در نیمه دوم تمرکزمان را از دست دادیم.

ممکن است علتش خستگی بچه‌ها باشد ولی این بهانه موجهی نیست. بازیکنان باید در هر حالتی عملکرد خوب داشته باشند و ما در نیمه دوم این‌طور نبودیم. البته در نیمه اول خیلی خوب بودیم. چون تمرکز داشتیم.

نمی‌خواهم از زمین و از آب و هوا ایراد بگیرم و بهانه‌ جور کنم. در هر شرایط ما باید کار خودمان را درست انجام بدهیم. فوتبال، بازی اشتباهات است و ما باید اشتباهات‌مان را کاهش دهیم. ولی من در این دو هفته شاهد پیشرفت خیلی خوبی در تیم بوده‌ام".

دیدگاه‌ها