کد خبر : 1834962 | 02 مرداد 1401 ساعت 02:06 | 105.6K بازدید | 13 دیدگاه

آماده‌باش به حریفان پورتو با کار تکراری؛

استقبال طارمی از فصل جدید با پنالتی و گل!

ستاره ایرانی پورتو تخصص خود در گرفتن پنالتی و گلزنی را این بار مقابل موناکو فرانسه به نمایش گذاشت.

استقبال طارمی از فصل جدید با پنالتی و گل!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی که پس از سال فوق‌العاده همراه پورتو و کسب دو عنوان قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی پرتغال، آماده فصل جدید می‌شود، در آخرین مسابقه تدارکاتی تیمش عملکرد درخشانی داشت و توانست مقابل موناکو نمایش موثری داشته باشد و دوباره هواداران تیمش را به وجد بیاورد.

تیم فوتبال پورتو در حالی که مثل همیشه مهدی طارمی را در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۲۳:۳۰ شنبه شب (به وقت ایران) در ورزشگاه مملو از جمعیت دو دراگائو به مصاف موناکو فرانسه رفت تا آخرین بازی دوستانه پیش‌فصل خود را انجام بدهد.

1729618

مهدی طارمی که فصل گذشته در ۳۲ مسابقه ۲۰ گل به ثمر رسانده و ۱۲ پاس گل داده بود، در تقابل تدارکاتی برابر موناکو توانست با گلزنی به استقبال فصل ۲۳-۲۰۲۲ برود و عملکرد خوبی داشته باشد.

ستاره ایرانی پورتو که در فصل گذشته لیگ برتر پرتغال هشت پنالتی گرفته بود، در دقیقه ۶۷ دیدار تدارکاتی مقابل موناکو هم توانست این کار را انجام بدهد و پنالتی به دست آمده تیمش را با شوت به وسط دروازه تبدیل به گل کند.

1729619

مهدی طارمی بلافاصله پس از زدن این گل از روی نقطه پنالتی که همراه با تشویق شدید تماشاگران تیمش بود، تعویض شد که بعد از آن هر دو تیم یک گل به ثمر رساندند و در نهایت پورتو توانست به برتری دست پیدا کند.

پورتو که روز شنبه هفته آینده باید در مسابقه سوپر جام فصل گذشته فوتبال پرتغال به مصاف توندلا برود، در آخرین دیدار تدارکاتی پیش‌فصل توانست به پیروزی ۲ بر یک مقابل موناکو فرانسه دست پیدا کند و با شرایط خوبی به استقبال فصل جدید برود.

1729617

دیدگاه‌ها