کد خبر : 1835012 | 02 مرداد 1401 ساعت 11:35 | 35.7K بازدید | 24 دیدگاه

درخشش امیرعلی صادقی جلوی چشمان پیرلو

جانشین حسین‎‌زاده از دل تیم ساپینتو بیرون می‌آید؟

امیرعلی صادقی با دو گلی که برابر فاتح کاراگومروک به ثمر رساند، هواداران و کادرفنی آبی‌ها را بیش از پیش به روزهای پیش رو امیدوار کرد.

جانشین حسین‎‌زاده از دل تیم ساپینتو بیرون می‌آید؟

به گزارش "ورزش سه"، حملات پردامنه سایپا در دقیقه 95 و پاس رو به بیرون صادق بارانی، به امیرعلی صادقی رسید تا شوت این بازیکن با عبور از زیر دستان یوسف بهزادی وارد دروازه ذوب آهن شود و تیم ابراهیم صادقی در ثانیه های پایانی به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کند و سکوت ورزشگاه دستگردی تهران با صدای شادی وصف ناپذیر سایپایی ها بشکند.

امیرعلی صادقی که در دقیقه 81 به جای حسین مالکی وارد زمین مسابقه شده بود، یک گل ارزشمند را برای خودروسازان به ثمر رساند و از آن روز خودش را به عنوان یک ستاره آینده دار به فوتبال ایران معرفی کرد. بخصوص اینکه او در بازی برگشت برابر همین ذوب آهن، باز هم با دریافت یک پاس خوب از صادق بارانی با شلیکی دیدنی و تماشایی از پشت محوطه جریمه، به زیبایی هر چه تمام تر دروازه ذوبی ها را باز کرد و بیش از قبل در کانون توجه قرار گرفت.

1729728

درخشش صادقی در ترکیب سایپا آن هم با دقایق کم بازی باعث شد تا فرهاد مجیدی این ستاره جوان را شناسایی کرده و او را به همراه امیرحسین حسین زاده و ابوالفضل جلالی به استقلال بیاورد. خریدهای جوانی که در ابتدا با انتقاداتی مواجه شدند اما فصل گذشته و عملکرد خیره کننده حسین زاده و موفقیت جلالی سبب شد تا همگان مجبور به تحسین خریدهای خوب سرمربی سابق آبی ها شوند ولی در این میان به خرید سوم استقلال از سایپا کمتر میدان رسید و اکنون به نظر می رسد زمان جبران این مسئله است.

امیرعلی در همان هفته نخست بازی با هوادار برای دقایقی به میدان رفت و هفته دوم نیز مقابل ذوب آهن به عنوان یار تعویضی در لحظات پایانی وارد زمین شد و باز هم به عادت عجیبش مبنی بر درخشش برابر ذوب آهن ادامه داد و این بار با یک پاس در عمق دیدنی برای کوین یامگا، او را با حبیب فرعباسی در موقعیت تک به تک قرار داد که وینگر فرانسوی نیز قدر این پاس را دانست و گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند.

1729730

با وجود این پاس گل دیدنی، اما وینگر جوان آبی ها چندان فرصت حضور در میادین را به دست نیاورد که علت آن نیز تراکم شدید در خط حمله و همچنین درخشش هم پستی های صادقی بود. به نحوی که مجموع دقایق حضور این بازیکن در ترکیب استقلالِ فصل گذشته، حتی به عدد 150 هم نمی رسد اما این مسئله نیز از انگیزه های این بازیکن برای اثبات توانایی هایش کم نکرد.

امیرعلی در روزهایی که فرصتی برای حضور در ترکیب استقلال پیدا نمی کرد، از سوی مهدی مهدوی کیا به اردوی تیم ملی امید دعوت شد و اتفاقا در دو بازی دوستانه برابر پرسپولیس و گل گهر موفق شد دروازه این دو تیم لیگ برتری را به شکل زیبایی باز کند و نوید ظهور یک ستاره جدید را به هواداران تیمش بدهد.

عملکرد صادقی در بازی با گل گهر به حدی خوب بود که او بارها خط دفاعی این تیم پرستاره را آزار داد و در نهایت، امیر قلعه نویی در نقل و انتقالات تابستانی خواستار به خدمت گیری این بازیکن بود اما مدیران استقلال با رد پیشنهاد تیم سیرجانی اعلام کردند که به هیچ وجه حاضر به فروش ستاره جوان و آینده دار این تیم نیستند.

1729729

شاگردان ساپینتو که چند روزی است اردوی خود را در ترکیه استارت زده اند، روز گذشته در یک بازی تدارکاتی به مصاف فاتح کاراگومروک رفتند و با درخشش قابل توجه ستاره تیمشان به برتری رسیدند. امیرعلی صادقی که به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین مسابقه شده بود، توانست دو مرتبه دروازه تیم آندره‌آ پیرلو را باز کند و آبی ها را به یک پیروزی شیرین برساند.

شاید در حضور ستاره هایی مانند سجاد شهباززاده، پیمان بابایی، کوین یامگا و... کمتر کسی انتظار داشت تا بازیکن 21 ساله‌ای به نام امیرعلی صادقی بتواند برابر این تیم قدرتمند دبل کند ولی این اتفاق برای وینگر جوان و آینده دار آبی ها رخ داد تا ساپینتو با یک پیروزی فوق العاده روحیه بخش، امروز نیز به مصاف الوکره برود و خودش را برای شروع لیگ برتر آماده کند.

حالا و در روزهایی که استقلال دیگر امیرحسین حسین زاده را به سبب جدایی و پیوستن با شارلوا در اختیار ندارد، آبی‌ها می توانند شاهد ظهور ستاره دیگری نه از تیم دیگر بلکه از دل خود شاگردان ساپینتو باشند. باید دید که در اندیشه های سرمربی پرتغالی، امیرعلی صادقی چه جایگاهی دارد. او نشان داده که با اعتماد و زمینه سازی فرصت برای درخشش، می‌تواند توانایی هایش را به اثبات برساند.

1729732

دیدگاه‌ها