کد خبر : 1835028 | 02 مرداد 1401 ساعت 12:22 | 37.9K بازدید | 22 دیدگاه

ماجرای درخواست 20 درصدی پرسپولیس از مطهری

حمید مطهری مربی فصل گذشته پرسپولیس در شرایطی که به دنبال رضایتنامه از این باشگاه به مقصد نساجی مازندران بود، با درخواست پرداخت 20 درصدی از قراردادش مواجه شد.

ماجرای درخواست 20 درصدی پرسپولیس از مطهری

به گزارش "ورزش سه"، دستیار یحیی گل محمدی در شرایطی در این فصل چالش بزرگ خود روی نیمکت نساجی مازندران را به عنوان سرمربی استارت خواهد زد که برای این اتفاق در ابتدا با مانع بزرگی مواجه شده بود.

مطهری که در ابتدا به نظر می‌رسید همکاری‌اش با پرسپولیس و یحیی گل محمدی ادامه دارد و لیگ بیست و دوم را هم در کنار هم باشند، هنگامیکه با جدی‌ شدن مذاکرات با نساجی مازندران و در شرایطی که برای دریافت رضایتنامه به باشگاه پرسپولیس مراجعه کرده بود، با درخواست پرداخت 20 درصد از قراردادش با باشگاه جدید از سوی مدیران تیم روبرو شد.

بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس در راستای صدور رضایتنامه مربی پرسپولیس از وی خواسته بود که 20 درصد از مبلغ قراردادش با نساجی مازندران را به حساب این باشگاه واریز کند. اقدامی که از سوی حمید مطهری رد شد و وی با اشاره به تلاشی که در طول سه فصل همکاری با این باشگاه و دستیابی به عناوین قهرمانی در لیگ و نایب قهرمانی آسیا در کنار دیگر اعضای تیم داشته، این خواسته را رد کرد.

در نهایت با مساعدت رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، این مسئله حل شد و مطهری بدون پرداخت این مبلغ رضایتنامه خود را دریافت کرد و به عنوان سرمربی جدید نساجی قائمشهر معرفی شد.

دیدگاه‌ها